Перевірки правил пожежної безпеки: що нового
Створено: 2019-02-13 16:47:22Оновлено: 2019-02-13 17:01:05
(роз'яснює Криворізьке міське управління
ДСНС України)
В рамках реформування державної служби України з надзвичайних ситуацій, наприкінці минулого року було підписано Меморандум про співробітництво з Державним агентством з питань електронного урядування України.
Прийнято Постанову «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано механізм для подання на реєстрацію декларацій в електронному вигляді. Положення постанови спрощує відносини між суб'єктами господарювання та контролюючим органом та усуває можливі корупційні ризики при наданні зазначеної адміністративної послуги.
Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
Відтепер суб'єкт господарювання має можливість отримати адміністративну послугу, що надається службою, дистанційно в електронному вигляді через https://e-services.dsns.gov.ua/ і https://www.kmu.gov.ua/ua/services.
Відповідно до затвердженої Кабінетом Міністрів України Концепції розвитку електронного урядування України і плану її впровадження, електронна послуга з реєстрації Декларації про відповідність протипожежним вимогам включена до 100 першочергових і найбільш пріоритетних до впровадження у відповідності до потреб бізнесу і суспільства.
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Наші контакти:
Криворізьке міське управління головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області: 50086, м.Кривий Ріг, вул. Леоніда Бородича, 9е, тел.: (0564) 94-82-24, e-mail: krmu_kanc@dp.dsns.gov.ua
13 лютого 2019