Публічні слухання
У зв’язку зі змінами у чинному законодавстві України, які впливають на дію вищезазначеного регуляторного акта, розробником цього проекту, а це управління економіки виконкому Криворізької міськради, було запропоновано вилучити пункти 2, 7. А саме: про послуги з вивезення твердих побутових відходів та рідких нечистот та пункт про послуги з користування звалищем твердих відходів.
Також було запропоновано пункти 2 і 8 викласти у новій редакції. Так, у пункті про ритуальні послуги запропоновано внести необхідний мінімальний перелік окремих видів послуг і встановити на них граничний рівень рентабельності 12%. У пункті про платні послуги, які надаються архівним відділом виконкому Криворізької міської ради – розмежувати для яких саме категорій споживачів буде встановлений той чи інший граничний рівень рентабельності у відсотках. Наприклад, розробник пропонує встановити граничний рівень рентабельності 10% для бюджетних установ за її послуги, які їм надасть архівний відділ, такий же відсоток буде і для категорії «населення», а от для усіх інших суб’єктів господарювання граничний рівень рентабельності складатиме 20%.
Прийняття запропонованого регуляторного акта надасть можливість забезпечити цінове регулювання послуг, тобто захистить громадян від необґрунтованого запровадження цін або тарифів на послуги. Також забезпечить ефективну роботу підприємств-надавачів послуг – стабільну, беззбиткову роботу суб’єктів господарювання та своєчасні надходження обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів. Крім того, за словами експертів, значно поліпшиться якість послуг, забезпечення сталої роботи суб’єктів господарювання комунальної власності та архівного відділу виконкому міськради.
На публічних слуханнях зазначили, що досягнення таких цілей буде здійснено з найменшими втратами для територіальної громади, суб’єктів господарювання та органів місцевого самоврядування.
Обговорення цього регуляторного акта триватиме до 4 березня поточного року. Тому, якщо будуть надходити обґрунтовані пропозиції щодо переліку послуг, на які встановлено граничні рівні рентабельності, у регуляторний акт можуть вноситися зміни.