ЗАПРОВАДЖУЄМО ФАХОВІ ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ КРИВОРІЖЦІВ
Створено: 2020-11-12 14:04:20Оновлено: 2020-11-12 14:09:17
Шановні криворіжці!
Враховуючи проблематику заявок мешканців, які надходять до Контакт-центру та певні обмеження в роботі ЦНАПу «Віза» в умовах карантину, ми запроваджуємо фахові онлайн-консультації посадовців виконкому Криворізької міської ради шляхом телефонних дзвінків 1520, 499 15 20.
Інформуємо про графік на листопад.
Графік проведення онлайн консультацій
посадовцями виконкому Криворізької міської ради
№ з/п |
Дата, час онлайн консультацій |
ПІБ, посада |
Питання |
1 |
13.11.2020 10:00 – 12:00 |
Інеса Благун, директор департаменту соціальної політики |
Питання виплати соціальної допомоги, оформлення картки криворіжця |
2 |
13.11.2020 14:00 – 16:00 |
Ірина Рижкова, начальник управління розвитку підприємництва |
Питання роботи бізнеса в умовах карантину та захисту підприємців |
3 |
16.11.2020 10:00 – 12:00 |
Ірина Рижкова, начальник управління розвитку підприємництва |
Питання роботи бізнеса в умовах карантину та захисту підприємців |
4 |
16.11.2020 14:00 – 16:00 |
Валентина Юрченко, в.о. начальника відділу з питань захисту прав споживачів |
Питання захисту прав споживачів |
5 |
17.11.2020 10:00 – 12:00 |
Лариса Хоружева, начальник служби у справах дітей |
Питання захисту прав дітей |
6 |
17.11.2020 14:00 – 16:00 |
Тетяна Кріпак, директор департаменту освіти і науки |
Питання організації учбового процесу у школі |
7 |
19.11.2020 10:00 – 12:00 |
Світлана Охотнікова, начальник управління екології |
Питання екології та природних ресурсів |
8 |
19.11.2020 14:00 – 16:00 |
Тамара Заклецька, начальник управління з питань реєстрації |
Питання державної реєстрації бізнесу та нерухомого майна |
9 |
23.11.2020 10:00 – 12:00 |
Марина Дронникова, заступник начальника управління комунальної власності міста |
Питання оренди комунальної власності міста |
10 |
23.11.2020 14:00 – 16:00 |
Любов Горбачова, заступник директора департаменту регулювання місто-будівної діяльності та земельних відносин |
Питання архітектури і містобудування |
11 |
25.11.2020 10:00 – 12:00 |
Світлана Лавренко, директор департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту |
Питання захисту прав сімей і молоді |
12 |
25.11.2020 14:00 – 16:00 |
Наталя Пенська, начальник управління оформлення паспортів |
Питання оформлення біометричних паспортів |
13 |
27.11.2020 10:00 – 12:00 |
Людмила Зеленська, директор департаменту адміністративних послуг |
Питання адміністративних послуг |
14 |
27.11.2020 14:00 – 16:00 |
Дмитро Горюнов, начальник відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю |
Питання повноважень державної архітектурно-будівельної інспекції |
15 |
30.11.2020 10:00 – 12:00 |
Юрій Діхтяр, начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи |
Питання дотримання правопорядку |
16 |
30.11.2020 14:00 – 16:00 |
Наталя Стрига, начальник управління культури |
Питання роботи закладів культури |
Переваги очевидні, адже фахові консультації – це гарантія позитивного результату послуг, економії часу мешканців громади, уникнення зайвих відвідувань до офісів послуг під час карантину.
Крім того, на сайті spilkuisia.kr.gov.ua чекаємо на Ваші пропозиції щодо обрання профільних консультацій онлайн на грудень 2020.
12 листопада 2020