Моніторинг задоволеністю мешканців міста медичною допомогою
Створено: 2019-11-12 16:21:08Оновлено: 2019-11-12 16:21:56
Управління охорони здоров’я виконкому Криворізької міської ради зацікавлено в підвищенні якості медичної допомоги у медичних закладах міста, і проводить постійний моніторинг задоволеністю мешканців міста медичною допомогою.
За минулий тиждень зареєстровано 20 звернень на «Урядову гарячу лінію» та «Гарячу лінію голови облдержадміністрації».
Причини звернень:
- питання обстеження та лікування, у тому числі надання матеріальної допомоги на лікування - 19;
- питання оформлення інвалідності – 1;
Всі звернення були первинними, тобто з вказаних питань раніше не звертались.
Найчастіше на прийом до фахівців управління охорони здоров’я звертаються мешканці з питань виділення коштів на лікування, таких осіб за минулий тиждень зареєстровано – 28.
12 листопада 2019