Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ПУБЛІЧНІ ПОСЛУГИ: НОВЕ!

Створено: 2019-11-12 16:10:57Оновлено: 2019-11-12 16:11:46

 

Публічні послуги по-новому:

з погляду на Указ Президента України про невідкладні заходи з проведення реформ, спрямованих на стимулювання економічного зростання та зміцнення держави

 

8 листопада Володимир Зеленський підписав Указ «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави».

У документі йдеться про заходи, спрямовані на продовження структурних економічних реформ, запровадження додаткових механізмів для прискорення соціально-економічного розвитку України, підвищення рівня добробуту населення, гармонійного розвитку регіонів, впровадження європейських стандартів життя, зміцнення держави.

Багато заходів стосується і реформи публічних послуг до кінця 2019 року, а саме:

  • запровадження системи інтегрованих дозволів на викиди і скиди забруднюючих речовин;
  • забезпечення підготовки до запровадження ринку земель сільськогосподарського призначення, включаючи, зокрема, створення електронного реєстру інженерів-землевпорядників та надання їм повноважень зі здійснення державної реєстрації земельної ділянки; оприлюднення усіх рішень щодо надання дозволів на зняття та перенесення родючого шару ґрунту; нормативного закріплення ведення документації їз землеустрою виключно в електронній формі;
  • забезпечення видачі дозволів на міжнародні перевезення та рух негабаритного транспортного засобу виключно в електронній формі, через електронний кабінет перевізника;
  • запровадження автоматичного включення до Реєстру будівельної діяльності документів, які є підставою для прийняття в експлуатацію закінченого будівництва об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, виключно судового порядку заборону експлуатації такого об’єкта;
  • затвердження плану заходів щодо створення та запровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, забезпечення його виконання;
  • розроблення та внесення в установленому порядку на розгляд Верховної Ради України законопроєкту щодо єдиних засад розмірів адміністративного збору за надання адміністративних послуг, порядку його сплати і використання;
  • упровадження першого етапу реалізації проєкту «Е-малятко» з метою одержання за однією заявою комплексу адмінпослуг, пов’язаних із державною реєстрацією народження дитини та її походження, реєстрацією місця її проживання, внесення відомостей про дитину до реєстру пацієнтів, реєстрацією дитини в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, призначення державної допомоги при народженні дитини тощо;
  • запровадження надання переважної більшості адмінпослуг в електронному вигляді, насамперед послуг, пов’язаних із реєстрацією місця проживання, оформлення паспортів громадянина України та послуг у сфері пенсійного забезпечення, з обов’язковим урахуванням потреб осіб з  інвалідністю, зокрема з порушенням зору та/або слуху;
  • розвитку електронних послуг із призначення пенсій, одержання інформації для оформлення листків непрацездатності, отримання відомостей про суми виплачених доходів, зокрема через створення спеціального мобільного додатка доступу до персональної сторінки користувача таких послуг;
  • запровадження в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного Фонду України надання послуги з автоматичного розрахунку прогнозного розміру пенсії за відповідними даними («Пенсійний калькулятор»);
  • забезпечення розроблення технічного завдання Єдиного державного реєстру ветеранів війни та інформаційно-аналітичної системи обліку для адміністрування потреб ветеранів (електронна платформа «Е-ветеран»);
  • спрощення доступу до публічних послуг громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях, у населених пунктах на лінії зіткнення та внутрішньо переміщеним особам;
  • удосконалення процедури видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами шляхом запровадження автоматичної фіксації процесу складання іспитів тощо.

Центр адміністративних послуг «Віза» уважно опрацьовує заходи Указу та  механізми їх запровадження в роботу.

 

Ми працюємо для Вас!

# ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected],

http://viza.kr.gov.ua/

12 листопада 2019

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради