Григорій Вербицький: «У Кривому Розі немає вузькоколійних трамваїв»
Створено: 2015-11-12 14:30:05Оновлено: 2015-11-13 09:03:09
«Міський електротранспорт – екологічно чистий, економічний та доступний. Для промислового Кривого Рогу це - найбільш перспективний та зручний вид транспортного сполучення. А тому ми системно та послідовно працюємо над його вдосконаленням, вирішенням глобальних проблем. Нам вдалося багато зробити у цьому напрямку»,- зазначив міський голова Юрій Вілкул.
По–перше, тариф на проїзд - 1,50 грн. місто утримує, не зважаючи на складну ситуацію в економіці.
По-друге, подовжені маршрути швидкісного трамваю до прохідної «АрселорМіттал Кривий Ріг» та Південного комбінату, що безумовно, зручно для працівників цих підприємств.
Ремонтуються колії, контактні мережі. По-господарському підходять у місті до вирішення питання модернізації рухомого складу «Швидкісного трамваю». У Кривому Розі освоїли та успішно застосовують технологію капітального відновлення трамваїв. Із 140 одиниць рухомого складу підприємства, тільки протягом трьох останніх років, капітально відремонтовано та реконструйовано 41 одиницю транспорту.
«Роботи виконуються на базі комунального підприємства. Чому так? Тому що фірми та організації, які пропонують покупку міського електротранспорту, виставляють зависокі ціни. Тоді як реконструйований трамвай - такої ж якості, що й новий транспортний засіб, а коштує у п’ять разів дешевше, - відзначив заступник міського голови Григорій Вербицький, - останнім часом ми бачимо відеоролики, в яких для Кривого Рогу пропонують закупити вузькоколійні трамваї. Але ніхто не поцікавився та не захотів уточнити, що у нашому місті трамваї- лише з широкою колією. А тому це – справжній обман мешканців Кривого Рогу. Крім того, нам вдалось встановити зв'язок з німецько-українською фірмою, яка займається цими питаннями і з’ясували, що трамваї, представлені у відеоролику- експлуатувалися у Німеччині з 1979 року. Зараз їх дана фірма закупляє, ремонтує і намагається продавати на українських ринках. Ми розуміємо, що така техніка вичерпала свій ресурс. Те, що ми зараз робимо у місті – набагато якісніше та надійніше».
Зазначимо, що середній вік криворізьких трамваїв - не більше тридцяти років. Машини - чеські і під час ремонтів враховуються технологічні особливості виробника.
Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(056)440-04-32, mediakrivbass@ukr.net
12 листопада 2015