Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Які кроки потрібно зробити забудовнику для введення в експлуатацію приватного будинку

Створено: 2019-09-12 15:33:13Оновлено: 2019-09-12 15:35:09

(коментує відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю
Криворізької міської ради)

Як ввести в експлуатацію приватний будинок, збудований відповідно до вимог чинного законодавства? Мова йде про індивідуальні (садибні) житлові будинки до 500 кв.м, садові дачні будинки не вище 2-х поверхів (без урахування мансардного) до 500кв.м та господарські будівлі та споруди, гаражі, елементи благоустрою та озеленення земельної ділянки, які було збудовано за будівельним паспортом та щодо яких будо подано повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Першим кроком, який потрібно зробити забудовникам нашого міста – отримати технічний паспорт на будинок. Для отримання техпаспорта можна звернутися до юридичної особи або фізичної особи – підприємця, що надає послуги, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, та укласти відповідний договір.

Обов’язкова умова – такі особи мають пройти професійну атестацію та мати кваліфікаційний сертифікат на право проводити технічну інвентаризацію! З переліком осіб, які отримали кваліфікаційний сертифікат та можуть надавати такі послуги, можна ознайомитися на сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за посиланням:      

http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/reyestr-atestovanih osib/eksperti/.

Другий крокподання декларації. Необхідно подати примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації до Центру адміністративних послуг «Віза» або направити поштою. Документи розглядаються на безоплатній основі протягом 10 робочих днів з моменту їх отримання суб’єктом надання адміністративної послуги – відділом з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради.

Ще одним важливим етапом є присвоєння поштової адреси. З 1 липня цього року почав діяти тимчасовий експериментальний порядок присвоєння адрес. У нашому  місті  діє  Регламент присвоєння поштової адреси об’єкта нерухомості  в м. Кривому Розі (надалі – Регламент), який було затверджено рішенням Криворізької міської ради від 13.03.2019 №135.

У разі, якщо у громадян нашого міста виникли питання щодо порядку присвоєння поштової адреси об’єктам будівництва та нерухомого майна, вони мають звернутися за отриманням консультації до Центра адміністративних послуг «Віза» або ознайомитись з вищезазначеним  Регламентом, який розміщено у відкритому доступі на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету.

Для отримання роз’яснення та консультацій щодо заповнення та подання декларації про готовність об’єкта до експлуатації можна звернутись до працівників відділу державного архітектурно-будівельного контролю у Центрі адміністративних послуг "Віза" кожного понеділка з 13:00 до 16:30, середи з 9:00 до 12:00, четверга з 9:00 до 12:30 та з 13:00 до 16:30 години.

 

 

Контакти відділу з питань державного

архітектурно-будівельного контролю:

Тел. (0564) 32-05-24, 92-04-24,

92-05-35, 92-04-45

12 вересня 2019

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради