Впроваджено Call-центр для покращення взаємодії з пацієнтом
Створено: 2019-08-12 15:53:15Оновлено: 2019-08-12 15:54:14
В липні 2019 року в Комунальному некомерційному підприємстві «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4» Криворізької міської ради на базі трьох амбулаторій загальної практики сімейної медицини впроваджено Call-центр для покращення взаємодії з пацієнтом (прийом викликів, запис на прийом до лікаря, режим роботи підприємства і багато іншого) та оптимізації робочого часу.
В амбулаторіях розміщено QR коди для швидкого доступу до інформації про лікарів, новини закладу та он-лайн запис до лікаря.
З 01.08.2019 до Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4» Криворізької міської ради прийнято на роботу 18 нових працівників: 9 лікарів, 3 лікаря-інтерна та 6 медичних сестер, що надає більші можливості до вільного вибору лікаря.
12 серпня 2019