КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520:ЗАВЖДИ ПОРЯД З ВАМИ!
Шановні криворіжці! З початку уведення воєнного стану Контакт-центр виконкому міської ради працює у режимі 24/7: як і раніше своє питання ви можете залишити по телефону 1520 або (0564) 499-1520 з 08.00 до 20.00 або цілодобово на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ та через мобільний додаток «Контакт-центр м. Кривий Ріг».
За період роботи під час воєнного стану до Контакт-центру звернулося понад 46 тисяч мешканців міста, проконсультовано безпосередньо під час дзвінка майже 32 тисячі заявників, сформовано понад 14 тисяч заявок.
Що ж хвилює криворіжців?
Найактуальнішими питаннями на сьогодні є соціальна підтримка громадян. Багато дзвінків маємо від людей пенсійного віку, які отримують мінімальні пенсійні виплати; від людей, які мають статус «дитина війни», осіб з інвалідністю від загального захворювання (2, 3 груп) з питанням: а чи можуть вони отримати від міста підтримку у вигляді продуктового набору? Звертаються також самотні, одинокі криворіжці відповідних категорій, які не можуть самостійно пересуватися за станом здоров’я, з проханням доставити продуктовий набор додому. Наразі, за такими питаннями ми формуємо заявки, направляємо їх до виконкомів районних у місті рад, які організовують видачу наборів та доставлять їх за місцем проживання тим криворіжцям, які цього потребують.
Часто телефонують і внутрішньо переміщені особи, які змушені були покинути свої домівки та потребують допомоги і всебічної підтримки: надаємо дорожню карту підтримки ВПО в нашому місті, консультуємо з різних питань.
Надходять і запитання, пов’язані із життєзабезпеченням міста: станом захисних споруд, які використовуються як укриття населення, роботою сирен повітряної тривоги, наданням житлово-комунальних послуг та інші.
Шановні криворіжці! Ми завжди поряд, для нас важливо почути кожного, нікого не залишити поза увагою та допомогти.
12 липня 2022