Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Нова філософія публічного адміністрування в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу – 2 роки поспіль

Створено: 2017-07-12 16:47:27Оновлено: 2017-07-17 15:40:41

Сьогодні на засіданні виконкому міської ради звітували про роботу з дотримання принципів клієнтоцентричності в «єдиних вікнах» органів місцевого самоврядування та абонентських  службах  підприємств, установ,  організацій – надавачів послуг, та про перші результати реформи публічного адміністрування через реформування публічних послуг.

На сьогодні криворізька мережа офісів цих послуг – найбільша в області, а значить і сама доступна для мешканців і суб’єктів  господарювання.  24 офіси та 118 робочих місць працюють у всіх районах міста:

  • Центр «Віза» у виконкомі міської ради та 7 його  територіальних підрозділів;
  • 2 реєстраційні офіси (бізнес, нерухомість);
  • 7 відділів реєстрації місця проживання,
  • 7 служб «єдиного вікна» у виконкомах районних рад.

За півроку прийнято 200 000 замовників, що вдвічі більше ніж, за аналогічний період минулого року. Спектр послуг – 234 (в середньому по області у ЦНАПах – до 50); рівень позитивної мотивації – 98%; рейтинг роботи служб  - до 130% (на третину раніше встановленого регламентом терміну виконуються заявки на послугу), нові сервіси:

надання послуг «одним пакетом» за 5-ти життєвими ситуаціями: «Народження дитини», «Документація для багатодітної сім’ї», «Новий суб’єкт – новий об’єкт», «Втрата близької людини», «Розміщення зовнішньої реклами»; реалізовано пілотні проекти: «Шлюб за добу», «Ростемо разом»;

-   нові інформаційні технології  - це система електронного керування чергою,  СМС – інформування замовників послуг про результати їх надання, віддалена реєстрація на прийом до адміністраторів Центру засобами Інтернет, безкоштовний Wi-Fi, інформування про середню завантаженість Центру «Віза», його терпідрозділів, надання 23-х послуг через електронні сервіси державних порталів, програмний продукт «Електронна система оцінки якості надання послуг»;

забезпечено систему інформаційно–медійної підтримки роботи Центру, єдиних реєстраційних офісів через дію краудсорсінг–проекту «Ваш Центр послуг: просто, доступно, якісно»; тільки в травні – червні проведено 31 медійний захід щодо переваг в отриманні адмінпослуг у «єдиних офісах»  - це виставки послуг підприємств; сходи мешканців віддалених мікрорайонів та селищ; промоційні акції,  участь у яких взяли майже 3 000 громадян;  розповсюдження безкоштовних збірників Центру та Реєстраційних офісів; 

Сприяють популяризації роботи «єдиних офісів» органів місцевого самоврядування серед громадян, підприємців, молоді урочисті церемонії вручення перших паспортів громадян України до державних свят, результатів пакетної послуги «Перші документи дитини», екскурсії, флешмоби, функціонування у «Візі» постійно діючих виставок, у т.ч. дитячих малюнків.,

Нові зручності – вже: для відвідувачів Центру організовано велопарковку,   встановлено поштомат, спеціальне обладнання для людей з вадами слуху, розміщено відділення банківської установи. Завершується підготовка до запровадження пілотного в Україні проекту «Мобільний офіс муніципальних послуг» і розпочато роботи з проекту мобільних автоматизованих робочих місць адміністратора та державного реєстратора для обслуговування відповідних категорій населення (інвалідів на дому); і в планах: «Мобільний додаток», «Інтерактивні послуги», «Переносний мобільний офіс», електронний кабінет, скайп-зв’язок. Також – започаткування єдиних стандартів абонентських служб, затвердження Технічного регламенту Центру «Віза», впровадження надання в Центрі швидких послуг, реалізації проекту «Прозорий офіс».

Із липня місця на офіційному сайті виконкому впроваджено інтерактивне опитування «Активний громадянин», яке пропонує усім бажаючим в режимі реального часу висловитись щодо якості надання послуг, у т.ч. скориставшись QR – кодом. З 01.07.2017 сьогодні вже 1200 мешканців проголосували в режимі on-line.

Рішенням виконкому міської ради затверджено:

-  заходи щодо підвищення рівня клієнтоцентричності в «єдиних вікнах» органів місцевого самоврядування та абонентських службах підприємств, установ, організацій – надавачів послуг населенню на 2017, 2018 роки;

- технічний регламент Центру адміністративних послуг «Віза»;

- план заходів щодо розвитку системи електронних послуг у «єдиних вікнах» органів місцевого самоврядування м. Кривого Рогу на 2017, 2018 роки.

Також, на засіданні виконкому міським головою Ю.Г. Вілкулом було підписано Меморандум про взаємодію у сфері надання адміністративних, інших  публічних послуг  мешканцям  Кривого Рогу з Головним управлінням Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області, примірник якого вручено начальнику управління з питань громадянства, паспортизації та реєстрації обласної міграційної служби Булаху Ю.Є., який був присутній на засіданні. 

                Ми працюємо для Вас!
                  Наша якість - Ваша довіра!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail:
[email protected]

 

12 липня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради