Зупинимо COVID-19 разом!
Створено: 2020-06-12 15:20:46Оновлено: 2020-06-12 15:22:34
Ми продовжуємо створювати безпечний простір для наших відвідувачів і співробітників!
Майже 11 карантинних тижнів Центр «Віза» працював в дистанційному режимі і при особистому зверненні (за попереднім записом до електронної черги) надавались лише невідкладні послуги, які були визначені діючими на той час законодавчими та нормативними актами.
Вже з 9 червня Центром «Віза» відновлено особистий прийом документів за всіма послугами, які надавалися до початку карантинних обмежень, але виключно за попереднім записом до електронної черги з додержанням Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів.
За такої форми роботи у період карантину нами обслужено майже 65 000 замовників послуг
Одним із найактуальніших питань для замовників послуг є інформація про готовність результату послуги. Для зручності наших відвідувачів ми розміщуємо реєстри готових результатів послуг, на сьогодні (з початку року) – їх 2238, при рівні позитивної мотивації 96%, у тому числі:
- послуги Державного земельного кадастру – 520;
- з земельних питань – 236;
- дозвільні процедури – 348;
- оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки – 182;
- оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 490;
- послуги виконкомів районних у місті рад – 163;
- з питань реєстрації нерухомості – 101;
- з питань реєстрації бізнесу – 116;
- з питань архітектури – 34;
- оформлення паспорта після уклеювання фотокартки – 48.
Крім того, інформацію про готовий результат послуг можна переглянути, якщо зареєструватись в електронному кабінеті на вебпорталі ЦНАПу «Віза», а саме:
Крок 1 перейти на вебпорталі Центру «Віза» у розділ «Мій кабінет»:
http://viza.kr.gov.ua/#/login;
Крок 2 авторизуватися зручним способом;
Крок 3 переглядати стан своїх звернень.
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративнихпослуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected]
12 червня 2020