Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

На публічне ознайомлення (оприлюднення) виноситься Звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта

Створено: 2017-05-12 15:47:33Оновлено: 2017-05-12 15:50:37

УВАГА! 

На публічне ознайомлення (оприлюднення) виноситься Звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 14.09.2016 №387 «Про внесення змін до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту», який затверджено рішенням виконкому Криворізької міської ради від 10.05.2017 №243 

ЗВІТ

про базове відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 14.09.2016 №387 «Про внесення змін до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту»

 

1. Назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення виконкому міської ради від 14.09.2016 №387 «Про внесення змін до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту».

 

2. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ транспорту і зв'язку виконкому Криворізької міської ради.

 

3. Строк виконання заходів з відстеження: з 20.03.2017 до 20.04.2017 включно.

 

4. Цілі прийняття регуляторного акта: удосконалення міської маршрутної мережі пасажирського транспорту у відповідності до потреб мешканців міста, не допускаючи негативного впливу на діяльність суб’єктів господарювання.

Регуляторний акт прийнято з метою удосконалення міської маршрутної мережі пасажирського транспорту відповідно до пропозицій і зауважень до діючого регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 09.04.2014 №114 «Про затвердження міської маршрутної мережі пасажирського транспорту», що надійшли під час здійснення заходів з відстеження результативності його дії, та висновку тимчасової робочої групи з питань удосконалення міської маршрутної мережі пасажирського транспорту.

 

5. Тип відстеження: базове.

 

6. Методами одержання результатів відстеження є проведення моніторингу: результативності дії регуляторного акта, що здійснювався з урахуванням статистичних даних за:

- базовий період відстеження з 20.09.2016 до 20.03.2017;

- аналогічний період у попередньому році з 20.09.2015 до 20.03.2016;

- попередній період з 20.03.2016 до 20.09.2016.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність дії регуляторного акта, а також способи одержання даних:

Очікувана результативність дії регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 14.09.2016 №387 «Про внесення змін до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту» відстежується через здійснення відділом транспорту і зв’язку виконкому Криворізької міської ради моніторингу статистичних даних за такими показниками як кількість:

- звернень громадян з питань коригування міської маршрутної мережі пасажирського транспорту в частині зміни автобусних маршрутів загального користування №№9, 11, 15, 34, 79, 80, 83, 97, 107, 228, 229, 236, 240, 247, 248, 266, 266а, 279, 281, 291, 300, 300а, 314, 315, 361, 364, 372, тролейбусних №№14, 24, трамвайних №№4М, 22, 25 (кількість пропозицій);

- звернень перевізників-суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта, з питань коригування міської маршрутної мережі пасажирського транспорту в частині зміни автобусних маршрутів загального користування №№9, 11, 15, 34, 79, 80, 83, 97, 107, 228, 229, 236, 240, 247, 248, 266, 266а, 279, 281, 291, 300, 300а, 314, 315, 361, 364, 372, тролейбусних №№14, 24, трамвайних №№4М, 22, 25 (кількість пропозицій);

та якість надання послуг пасажирського транспорту загального користування.

Засобами одержання вищезазначених даних є звернення перевізників-суб’єктів господарювання та громадян з питань коригування вищевказаних міських маршрутів загального користування, результати дотримання умов договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, результати опитування щодо показників якості надання послуг на міському пасажирському транспорті загального користування, проведеного шляхом опитування.

Очікуваними вигодами внаслідок подальшої дії рішення є:

– у сфері інтересів територіальної громади міста:

- забезпечення організації пасажирських перевезень відповідно до потреб мешканців міста;

- створення нових робочих місць за рахунок упровадження нових маршрутів;

- зниження витрат на перевезення в результаті подовження та оптимізації деяких маршрутів, що зменшує потребу в користуванні двома й більше видами транспорту;

- скорочення кількості рухомого складу на кінцевих зупиночних пунктах;

- підвищення рівня комфортності пасажирських перевезень за рахунок оновлення перевізниками застарілих транспортних засобів та капітального ремонту існуючих;

- зниження рівня забрудненості повітря (електротранспортом використовується електрична енергія, що не є забруднювачем довкілля);

– у сфері інтересів перевізників-суб’єктів господарювання:

- можливість узяти участь у конкурсі з перевезення пасажирів (автотранспорт) та проваджувати діяльність у сфері надання транспортних послуг;

- отримання підприємницької вигоди в процесі надання послуг з перевезення пасажирів;

- зменшення транспортного навантаження, дублювання на міських маршрутах загального користування та часу простою рухомого складу;

– у сфері інтересів органів місцевого самоврядування:

- удосконалення організації міських пасажирських перевезень відповідно до чинного законодавства України та потреб мешканців міста;

- сприяння подальшому розвитку конкурентного середовища у сфері пасажирських перевезень;

- розширення на території міста напрямків транспортного забезпечення.

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта:

За результатами проведення відстежень можна порівняти показники результативності дії регуляторного акта.

 

Порівняльний аналіз показників

Періоди

Обґрунтування

показників

аналогічний

20.09.2015- 20.03.2016

попередній

20.03.2016- 20.09.2016

базовий 20.09.2016- 20.03.2017

1

2

3

4

Кількісні, шт.

Звернення громадян з питань коригування міської маршрутної мережі пасажирського транспорту в частині зміни автобусних маршрутів загального користування №№9, 11, 15, 34, 79, 80, 83, 97, 107, 228, 229, 236, 240, 247, 248, 266, 266а, 279, 281, 291, 300, 300а, 314, 315, 361, 364, 372, тролейбусних №№14, 24, трамвайних №№4М, 22, 25 (кількість пропозицій)

-

43

20

У період базового відстеження до відділу транспорту і зв’язку виконкому Криворізької міської ради надійшло 20 пропозицій щодо коригування зазначених маршрутів міського пасажирського транспорту. За попередній період (20.04.2016- 20.10.2016) було отримано 43 пропозиції.

З метою задоволення потреб мешканців міста й підвищення якості надання послуг на міському пасажирському транспорті загального користування працює тимчасова робоча група з питань удосконалення міської маршрутної мережі пасажирського транспорту, результатом роботи якої є співпраця з відділом транспорту і зв’язку виконкому Криворізької міської ради в питаннях коригування міської маршрутної мережі пасажирського транспорту та розробки нових проектів з її зміни.

Також слід зазначити, що в період базового від-стеження до відділу транспорту і зв’язку виконкому Криворізької міської ради надійшло 40 пропозицій щодо коригування маршрутів, за якими не здійснювалося відстеження. Наявність пропозицій щодо формування міської маршрутної мережі свідчить про необхідність унесення чергових змін до діючого регуляторного акта.

 

1

2

3

4

Звернення перевізників-суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта, з питань коригування міської маршрутної мережі пасажирського транспорту в частині зміни автобусних маршрутів загального користування №№9, 11, 15, 34, 79, 80, 83, 97, 107, 228, 229, 236, 240, 247, 248, 266, 266а, 279, 281, 291, 300, 300а, 314, 315, 361, 364, 372, тролейбусних №№14, 24, трамвайних №№4М, 22, 25 (кількість пропозицій)

-

25

7

Зміни є незначними, адже перевізники як суб’єкти, на яких розповсюджується дія регуляторного акта, брали участь у його розробці шляхом унесення пропозицій та входять до складу тимчасової робочої групи з питань удосконалення міської маршрутної мережі пасажирського транспорту, склад якої затверджено розпорядженням міського голови від 09.02.2015 №51-р (зі змінами)

 

Якісні, бали *

Показники якості надання послуг пасажирського транспорту загального користування

-

3

4

З метою вивчення питання щодо показників якості надання послуг на міському пасажирському транспорті загального користування було проведено опитування користувачів зазначених маршрутів, у якому взяли участь 208 респондентів. Майже 69% опитуваних задовольняє якість надання послуг пасажирським електро- та автотранспортом, 12% опитаних респондентів не задоволені пасажирськими перевезеннями в місті, 19% - задоволені частково.

Для покращення цього показника відповідальним за розробку рішення плануються чергові зміни до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту, затвердженої регуляторним актом – рішенням виконкому міської ради від 09.04.2014 №114, зі змінами від 14.09.2016 №387, та придбання комунального пасажирського електротранспорту.

 

         

 

* З метою здійснення оцінювання якісних показників проведені консультації з представниками громадських організацій та міської галузевої ради з питань діяльності у сфері транспорту і зв’язку (Карамушка О.В. – голова громадської організації «Криворізька спілка водіїв», член міської галузевої ради з питань діяльності у сфері транспорту і зв’язку та міського конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом; Чуйко А.А. – голова правління громадської організації «Криворізька асоціація власників транспортних засобів», член міського конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом; Іванов О.І. – голова громадської організації «Криворізька спілка власників пасажирського автотранспорту» – голова галузевої ради). Оцінка здійснена за 6-бальною системою, за якою: 6 балів – досягнуто у високій мірі результат якісного показника, 5 балів – досягнуто на 100% якісного показника, 4 бали – досягнуто на 75% результату якісного показника, 3 бали – досягнуто на 50% результату якісного показника, 2 бали – досягнуто на 25% результату якісного показника, 1 бал – показника практично не досягнуто.

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

За результатами даних, отриманих при проведенні базового відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 14.09.2016 №387 «Про внесення змін до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту», можна зробити висновок, що динаміка показників результативності дії регуляторного акта свідчить про достатній рівень задоволення громадян міста діючою маршрутною мережею пасажирського транспорту, зокрема маршрутами, що були змінені або запроваджені цим рішенням. Кількісні показники результативності дії регуляторного акта вказують на позитивний ефект від його впровадження.

Вищевикладене дає підстави стверджувати про можливість залишити регуляторний акт – рішення виконкому міської ради від 14.09.2016 №387 «Про внесення змін до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту» без змін.

Але, у зв’язку зі значною кількістю пропозицій до маршрутів міського пасажирського транспорту загального користування, відстеження за якими не здійснювалося за цією регуляторною процедурою, придбанням комунального пасажирського електротранспорту та з метою підвищення якості надання послуг пасажирського транспорту загального користування населенню міста необхідно виконати їх вивчення щодо необхідності внесення чергових змін до міської маршрутної мережі пасажирського транспорту шляхом проведення нової регуляторної процедури відповідно до чинного законодавства України.

12 травня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради