Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

МОНІТОРИМО РІВЕНЬ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ВОЇНАМ ТА ЇХНІМ СІМ’ЯМ У КРИВОМУ РОЗІ

Створено: 2023-04-12 13:57:32Оновлено: 2023-04-12 14:09:06

На сервісі «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» вебпорталу Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») протягом березня 2023 року проводилось опитування криворіжців – споживачів адміністративних, інших публічних послуг задля покращення роботи всіх складових Центру адміністративних послуг «Віза». На сьогодні участь в опитуванні прийняли  469 активних громадян.

            97,2% респондентам відомо, що у Центрі «Віза» («Центр Дії») надаються адміністративні послуги з державної  реєстрації народження, шлюбу, смерті.

            Більшість респондентів, а це 40,3% дізнались про можливість отримання даних послуг в Центрі «Віза» («Центр Дії») від інших громадян, корисною була й інформація з вебпорталу Центру – 22,6%, з інформаційних стендів (плакатів) в інших установах, закладах - 15,7%, скориставшись безкоштовною «Гарячою» лінією Центру «Віза» - 13,7%, а 7,7% - з Контакт-центру 1520.

            99%  респондентів  вважають корисною інформацію щодо державної реєстрації актів цивільного стану розміщену на  вебпорталі Центру.

            З початку оголошення воєнного стану в Україні кожне 7-е звернення до Криворізьких офісів послуг – від воїнів або членів їх родин і їх кількість збільшуватиметься, а ми маємо приймати їх максимально комфортно, бо обслуговування відповідної категорії замовників послуг було і є в пріоритеті. Їх приймаємо першочергово, без очікування, і не потребується попередньої електронної реєстрації на прийом до адміністратора.

            Для моніторингу рівня якості послуг воїнам та членам їх сімей, в квітні 2023 року пропонуємо прийняти участь у новому опитуванні.  

1. Які адміністративні, інші публічні послуги Ви замовляли протягом останніх 12 місяців?

  • Надання статусу учасника бойових дій
  • Видача посвідчень ветеранам
  • Надання витягів з Єдиних державних  реєстрів
  • Встановлення факту отримання цивільними особами поранень чи інших ушкоджень здоров’я
  • Соціальний захист ветеранів та членів їх сімей
  • Психологічна реабілітація
  • Санаторно-курортне лікування
  • Взаємодія та співпраця з інститутами громадянського суспільства (громадські об’єднання ветеранів)
  • Участь у спортивних змаганнях ветеранів
  • Організація поховань та перепоховань осіб, які загинули (померли) внаслідок безпосередньої участі в бойових діях
  • Прийняття на роботу (проходження державної служби) у Мінветеранів
  • Послугами не користувався/лася

2. З ким взаємодіяли при замовленні адміністративної, іншої публічної послуги?

  • Центр адміністративних послуг "Віза"
  • Управління праці та соцзахисту населення
  • Пенсійний фонд
  • Заклад охорони здоров’я
  • Громадяські об’єнання
  • Мінветеранів
  • Облдержадміністрація
  • Органи місцевого самоврядування

3. Наскільки Ви були задоволені процесом надання адміністративних, інших публічних послуг?

  • повністю задоволений/на
  • задоволений/на
  • більш незадоволений/на, ніж задоволений/на
  • зовсім незадоволений/на

4. На Вашу думку, під час надання яких саме послуг Ви були незадоволені?

  • соціальний захист ветеранів та членів їх сімей
  • психологічна реабілітація ветеранів
  • санаторно-курортне лікування ветеранів
  • надання, позбавлення статусу учасника бойових дій та видача посвідчень ветеранам
  • вшанування пам’яті ветеранів
  • надання витягів з Єдиних державних реєстрів
  • організація участі у спортивних змаганнях ветеранів
  • взаємодія та співпраця з інститутами громадянського суспільства (громадські об’єднання ветеранів)
  • встановлення факту отримання цивільними особами поранень чи інших ушкоджень здоров’я
  • організація поховань та перепоховань осіб, які загинули (померли)       внаслідок безпосередньої участі в бойових діях
  • відзначення ювілейних, пам’ятних та історичних дат
  • здійснення заходів щодо формування позитивного образу ветеранів
  • вжиття заходів та організація роботи із залучення інвестицій, кредитів та грантів, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій та міжнародної технічної допомоги
  • прийняття на роботу

5. З якими проблемами Ви стикалися під час одержання адміністративних, інших публічних послуг?

  • занадто довгий процес
  • занадто складний процес
  • занадто багато документів вимагалося
  • корупція (вимагання винагороди за надання адміністративної послуги або її прискорення)
  • незрозумілі правила одержання послуги
  • недостатньо інформації про умови надання послуг
  • неможливість оскаржити рішення суб'єкта надання адміністративної послуги
  • інше: _____________________________________________________

6. У разі якщо Ви стикалися з корупцією при одержанні адміністративних, інших публічних послуг скажіть, будь ласка, при одержанні яких послуг Ви стикалися з корупцією?

  • Надання статусу учасника бойових дій
  • Видача посвідчень ветеранам
  • Надання витягів з Єдиних державних  реєстрів
  • Встановлення факту отримання цивільними особами поранень чи інших ушкоджень здоров’я
  • Соціальний захист ветеранів та членів їх сімей
  • Психологічна реабілітація
  • Санаторно-курортне лікування
  • Взаємодія та співпраця з інститутами громадянського суспільства (громадські об’єднання ветеранів)
  • Участь у спортивних змаганнях ветеранів
  • Організація поховань та перепоховань осіб, які загинули (померли) внаслідок безпосередньої участі в бойових діях
  • Прийняття на роботу (проходження державної служби) у Мінветеранів
  • Послугами не користувався/лася

7. Загальна інформація про Вас.

  • ветеран, ветеранка війни
  • член сім’ї ветерана, ветеранки війни
  • представник, представниця реабілітаційної установи
  • представник, представниця громадського об’єднання ветеранів війни
  • представник, представниця санаторно-курортної установи
  • представник, представниця надавачів товарів, робіт та послуг для Мінветеранів
  • інше: _________________________________

8.  Які Ваші побажання щодо поліпшення якості надання адміністративних послуг?

Ваша відповідь______________________________________________________

Нагадаємо, що участь в опитуванні можна взяти вдома, на роботі, за місцем перебування в режимі 24/7 скориставшись:

  • посиланням: https://cutt.ly/NhlWGy2 або сервісом швидкого переходу за допомогою QR-коду;
  • сторінкою «Активний громадянин» на вебпорталі Центру «Віза» в розділі «Зворотній зв’язок»;
  • мобільним застосункому «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» (Android та iOS ). 

 

 





Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),

e-mail: [email protected]

http://viza.kr.gov.ua

12 квітня 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради