ВИВЧАЄМО ДУМКУ КРИВОРІЖЦІВ: КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 ЗАПРОШУЄ ДО ДІАЛОГУ
Шановні криворіжці! З вересня минулого року у Кривому Розі почав функціонувати е-сервіс Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради, який орієнтований на покращення зворотного зв'язку з мешканцями, підвищення ефективності приймання, обробки та виконання заявок мешканців міста. За цей період до Контакт-центру 1520 надійшло понад 31 000 дзвінків та повідомлень від криворіжців, по яких оформлено 23 250 заявок та надано більш як 8100 консультацій. Понад 3000 криворіжців зареєстрували у Контакт-центрі особисті кабінети, у поточному році сайт переглянули понад 180 000 разів.
За цей період ми запровадили багато новацій: онлайн-прийоми керівників структурних підрозділів виконкому міської ради, керівників виконкомів районних у місті рад та комунальних підприємств, установ та організацій. Тепер кожен мешканець може задати проблемне питання безпосередньо фахівцю та отримати професійну консультацію. Ураховуючи проблемні питання, які озвучуються криворіжцями у заявках, формуються відповіді на актуальні запитання, з якими також можна ознайомитися на нашому сайті.
З метою вивчення думки мешканців міста щодо роботи Контакт-центру ми розпочинаємо анкетування та просимо відповісти на наші запитання. Ознайомитися з анкетою можна за посиланням https://cutt.ly/rcBiRJ6
Для нас ВАЖЛИВА Ваша думка!
12 квітня 2021