Ми працюємо для Вас: що вирішували на нараді адміністратори «Візи» та суб’єкти надання публічних послуг.
Надавати послуги ПРОСТО ДОСТУПНО ЯКІСНО – одне із головних завдань, яке ставить міський голова Ю.Г.Вілкул перед службовцями Центру адміністративних послуг «Віза».
Саме на його реалізацію й були спрямовані питання, розглянуті сьогодні на нараді, що провела заступник міського голови Н.Л.Подоплєлова з керівниками суб’єктів надання адміністративних, інших публічних послуг.
З початку року зазначеними суб’єктами було надано через Центр «Віза» майже 15,5 тисяч послуг при рівні позитивної мотивації 98%. Найбільш запитуваними були послуги з питань реєстрації бізнесу та нерухомого майна.
На нараді обговорено актуальні питання взаємодії адміністраторів Центру «Віза» з надавачами послуг, зокрема щодо:
- актуалізації інформаційних та технологічних карток із земельних та містобудівних питань, у зв’язку зі змінами, що відбулись у законодавстві (адже саме дані картки й визначають дії адміністраторів при прийомі документів від замовників);
- конкретизації балансоутримувача місця розташування рекламної конструкції при встановленні пріоритету інспекцією з благоустрою;
- визначення порядку оформлення землекористування під тимчасовими спорудами, тощо.
Опрацьовано й інші питання, які виникають у процесі прийому документів від замовників послуг, вирішення яких сприяло б уникненню таких проблем у подальшому, та дозволило б надавати послуги мешканцям нашого міста максимально ПРОСТО ДОСТУПНО ЯКІСНО. З цією метою рекомендовано більш активно застосовувати можливості електронної взаємодії, зокрема співпрацю із порталом державних послуг iGov.
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
12 квітня 2019