Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520: СУЧАСНИЙ КАНАЛ КОМУНІКАЦІЇ З КРИВОРІЖЦЯМИ

Створено: 2021-02-12 11:44:25Оновлено: 2021-02-12 11:45:48

Криворіжці продовжують активно користуватися е-сервісом «Контакт-центр 1520». У поточному році надійшло вже  понад 3700 заявок, 79% яких прийнято операторами центру по телефону, інші - отримані за допомогою електронних ресурсів - мобільного додатку і сайту https://spilkuisia.kr.gov.ua/ .

Контакт-центр виконкому міської ради – це електронний сервіс, який створений для ефективного розв’язання та оперативного реагування на проблемні питання мешканців, виконання яких належить до повноважень місцевої влади. До сервісу під’єднані понад 130 виконавців – це різні підприємства, установи та організації, які надають послуги, структурні підрозділи виконкому міської ради та виконкоми районних у місті рад. Згідно з регламентом передбачено зворотній зв'язок виконавця з заявником по телефону або через сайт.

Які можливості мають мешканці:

-         повідомити про свою проблему по телефону 1520 для абонентів «Київстару» та тел. (0564) 499-1520 для всіх мобільних та стаціонарних операторів зв'язку або на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ та мобільний додаток;

-         у режимі реального часу можна спостерігати за ходом виконання заявки та пересвідчитися у цьому, оскільки сервіс передбачає завантаження фото та документального підтвердження або спростувати, якщо такий факт має місце;

-         контролювати своєчасність та якість виконання заявок.

 

Контакт-центр - це не лише засіб звернення до місцевої влади про проблеми, але й сучасний  канал комунікації з мешканцями в умовах карантинних обмежень.

 

Вже 4-й місяць ми практикуємо надання онлайн консультацій керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради у Контакт-центрі, до яких можна звернутися у визначений час і отримати консультацію безпосередньо під час дзвінка.

Найбільш популярними серед мешканців були консультації з питань порядку організації прийому документів на часткову компенсацію вартості житлово-комунальних послуг, отримання картки криворіжця, укладення декларацій з сімейними лікарями, організації вакцинації проти коронавірусної інфекції, роботи громадського транспорту та інші.

Анонси про їх проведення можна почитати на нашому сайті https://spilkuisia.kr.gov.ua/News/List/

 

Сподіваємось, що наш сервіс корисний для ВАС!

12 лютого 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради