Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ПРИСВОЄННЯ ПОШТОВОЇ АДРЕСИ У КРИВОМУ РОЗІ

Створено: 2020-12-01 13:48:36Оновлено: 2020-12-01 13:56:12

(інформує управління з питань реєстрації

виконкому Криворізької міської ради)

Однією з гарантій захищеності прав на нерухомість є можливість однозначно ідентифікувати об’єкт. Головним ідентифікатором об’єкта нерухомого майна є його адреса.

Адресою об’єкта нерухомого майна є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості.

Документ про присвоєння адреси, виданий уповноваженим органом, є основним у переліку документів для державної реєстрації прав на новозбудований або новостворений у результаті поділу/обєднання об’єкт нерухомості. Без адреси неможливо і здійснити жодні дії щодо відчуження – продати, подарувати або обміняти.

Отже, кожен об’єкт нерухомого майна (житловий або садовий будинок, дача, споруда, гараж), у тому числі розташований у кооперативі або садовому товаристві, повинен мати свою адресу, яка присвоюється відповідно до законодавства.

У Кривому Розі за рішенням міської ради повноваженнями
з питань присвоєння, зміни,коригування та анулювання поштових адрес, наділені виконкоми районних у місті рад.

Звертаємо увагу, що документом про присвоєння адреси, необхідним для державної реєстрації прав на нерухомість, розташовану у м. Кривому Розі, є саме рішення виконкому районної у місті ради.

Документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі коли адреса отримана під час реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна та зазначена в документі, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. У такому разі необхідно знати та зазначити у відповідній заяві відомості про реєстраційний номер документа, що згідно з вимогами законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.

Також не вимагається документ про присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, у разі якщо об’єкт розташований на земельній ділянці, яка має адресу та право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав.

 

МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

 

Наші контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1; тел. 92 03 22; e-mail: [email protected].

Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 

 

01 грудня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради