ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ З РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ: З 1 СІЧНЯ 2021 РОКУ ЗМІНЮЄТЬСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ!
Створено: 2020-11-11 16:38:27Оновлено: 2020-11-11 16:42:02
(коментує управління з питань реєстрації
виконкому Криворізької міської ради)
Всі реєстраційні послуги надаються виконкомом Криворізької міської ради БЕЗКОШТОВНО, однак на законодавчому рівні передбачена сплата адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових правна нерухомість та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
Адміністративний збір за проведення реєстрації залежить від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року, в якому подаються документи для державної реєстрації.
Якщо Ви не плануєте подавати документи на реєстрацію бізнесу чи нерухомості у 2020 році, рекомендуємо заздалегідь не сплачувати адміністративний збір, а проводити оплату безпосередньо перед подачею документів на реєстрацію!
Виникли питання – звертайтесь до управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради за наступними контактами:
Наші контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1; тел. (0564) 94-83-45; e-mail: [email protected];
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected]
11 листопада 2020