«ГАРЯЧА ЛІНІЇ» «Візи»: роз’яснюємо актуальне
Створено: 2021-10-11 14:54:52Оновлено: 2021-10-11 14:59:44
З початку року операторами «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» Центру «Віза» 0-800-500-459 прийнято понад 33 тисяч вхідних дзвінків, що втричі більше за аналогічний період минулого року. Ми уважно аналізуємо тематику звернень на «ГАРЯЧУ ЛІНІЮ» та постійно проводимо роз’яснення з актуальних питань, шляхом розміщення інформації на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії»), офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. Найчастішими запитаннями, які цікавили наших замовників послуг є такі:
- Де можно замовити витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку?
З квітня 2021 року витяг з ДЗК можна отримати в будь-якому територіальному підрозділі Центру адміністративних послуг «Віза» («Центру Дія») виконкому Криворізької міської ради, за умови, що земельна ділянка є зареєстрована в кадастрі та знаходиться в межах м. Кривого Рогу, а саме в:
- Головному офісі – пл. Молодіжна,буд.1;
- Територіальних підрозділах:
Тернівський район – вул. Короленка, буд. 1А, каб.129;
Покровський район – вул. Шурупова, буд. 2, каб. 12;
Саксаганський район – вул. Володимира Великого буд. 32, каб. 122;
Довгинцівський район – вул. Дніпровське шосе, буд. 11, каб. 102;
Центрально-Міський район – вул. Староярмаркова, буд. 44;
Інгулецький район – пр. Південний, буд. 1 та вул. Гірників, буд. 19.
Для отримання витягу з Державного земельного кадастру необхідно надати наступні документи:
- заяву встановленого зразка;
- документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).
- запит нотаріуса, у провадженні якого перебуває спадкова справа (відповідно до пункту 17 частини першої статті 34 Закону України «Про нотаріат»), у разі, якщо витяг з Державного земельного кадастру отримується спадкоємцем для оформлення права на спадщину.
Крім того, можливо замовити послугу в електронному вигляді через вебпортал «Публічна кадастрова карта» (https://map.land.gov.ua/ ).
Станом на сьогодні сума адмінзбору складає 113 грн. 50 коп. А у разі, якщо у витязі з Державного земельного кадастру про земельну ділянку містяться відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, додатково сплачується адміністративний збір за надання інформації з цього реєстру відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» у розмірі 60 грн.
- Які необхідно подати документи щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань?
Для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань необхідно подати наступний пакет документів:
- заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) - форма 2 (державні реєстратори заповнять заяву, а Ви лише перевірите правильність даних);
- структуру власності за формою та змістом відповідно до Наказу про структуру власності;
- витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі коли засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;
- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.
Додатково інформуємо, 10.10.2021 набрав чинності Закон України «Про внесення зміни до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 08.10.2021 №1805-ІХ щодо відтермінування кінцевого строку подання держреєстратору інформації про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб із 10 жовтня 2021 року на 10 липня 2022 року.
- Що робити, якщо термін дії паспорта у формі ID-картки спливає, як його обміняти на новий документ та які документи для цього потрібні?
Документи для обміну ID-картки можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії. Для цього необхідно звернутися до будь якого територіального підрозділу ДМС або ЦНАП незалежно від місця реєстрації з документами, а саме:
- паспортом, що підлягає обміну;
- свідоцтвом про шлюб/розлучення (за наявності);
- квитанцією про сплату адміністративного збору.
Терміни оформлення та вартість:
- за звичайною процедурою - не пізніше ніж через 20 робочих днів - 363 грн;
- у терміновому порядку - не пізніше ніж через 10 робочих днів - 489 грн.
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
11 жовтня 2021