Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація для підприємців: як користуватися «Електронним кабінетом» податківців

Створено: 2018-10-11 11:48:51Оновлено: 2018-10-11 11:52:24

(роз’яснює Криворізька південна об’єднана
Державна податкова інспекція Головного управління ДФС
у Дніпропетровській області)

 

        З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», Державною фіскальною службою України на базі «Електронного кабінету платника» запроваджено інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет», за допомогою якого платники податків можуть вести документообіг та сплачувати податки он-лайн, що значно економить їх час та надає можливість уникнути черги.

         Модернізований «Електронний кабінет» складається з двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступної) та закритої (особистий кабінет).

         Користуватися відкритою частиною «Електронного кабінету» можна без ідентифікації особи, тобто без електронного цифрового підпису. Через відкриту частину платник податків може скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів, отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності, отримати контакти та адреси Центрів обслуговування платників, ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби, скористатися іншою корисною інформацією.

         У приватній частині «Електронного кабінету», яка є індивідуальною персоніфікованою веб-сторінкою користувача, платник податків здійснює електронну ідентифікацію, з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, інших осіб, які мають право підпису).

         Після ідентифікації особи платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем, переглянути та перевірити свої облікові дані, створити запит для отримання інформації, переглянути стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» тощо.

         Електронні сервіси, розміщені на офіційному веб-порталі ДФС:

1.  «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua):

-         податковий календар;

-         стан розрахунків з бюджетом;

-         листування з органами ДФС;

-         облікові дані;

-         пошук інформації в реєстрах ДФС;

-         подання заяв/запитів;

-         подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;

-         сплата податків (фізичним особам);

-         перегляд даних СЕА ПДВ;

-         інші електронні сервіси;

-         дані про взяття на облік платників;

-         реєстр страхувальників;

-         дані реєстру платників ПДВ;

-         реєстр платників єдиного податку;

-         інформація про РРО;

-         інформація про книги ОРО;

-         дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

-         реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

2.  «Дійзнайся більше про свого бізнес-партнера» (https://sfs.gov.ua/businesspartner)

-         перевірка потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету.

3.  «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс» (https://zir.sfs.gov.ua/):

-         запитання – відповіді з Бази знань;

-         нормативні та інформаційні документи;

-         останні зміни в законодавстві;

-         письмові консультації;

-         актуальні запитання;

-         ставки податків і зборів;

-         інформація з питань митної справи;

-         інтерактивна мапа;

-         необхідно знати;

-         контакт-центр ДФС;

-         сервіс «Пульс».

4.  Call-центр  (0 800 501 007)

-         інформаційна підтримка та технічна допомога платникам податків з питань подання в електронному вигляді податкової звітності та реєстрації податкових накладних.

5.  Контакт-центр  (0 800 501 007; [email protected]):

-         надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску та іншого законодавства (з повноважень ДФС), по телефону, з використанням електронної пошти, факсу, голосового автовідповідача;

-         організація роботи та надання послуг електронного цифрового підпису;

-         розсилка на електронні адреси платників повідомлень про зміни в законодавстві з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного соціального внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

-         організація роботи сервісу «Пульс»; (044) 284 00 07;

-         організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр».

Більш детально про роботу «Електронного кабінету» можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://cabinet.sfs.gov.ua.

 

   Контакти Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС
у Дніпропетровській області
: тел. (0564) 92-81-12

e-mail: [email protected]

11 жовтня 2018

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради