15-20 КОНТАКТ-ЦЕНТР. ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ. ЩО ТУРБУВАЛО КРИВОРІЖЦІВ?
Створено: 2020-09-11 15:18:35Оновлено: 2020-09-11 15:20:10
З 07 вересня у місті розпочав роботу проєкт міського голови Юрія Вілкула е-сервіс "Контакт-центр" для мешканців.
«Добрий день! Вас вітає Контакт-центр Криворізького міськвиконкому! Ми обов’язково Вам допоможемо» - такі слова Ви чуєте, коли телефонуєте за номером 15-20.
Потім у слухавці лунає приємний доброзичливий голос оператора. Що відбувається далі? Ваша заявка формується, зберігається та автоматично потрапляє до виконавця.
Хто такий виконавець? Це відповідальна особа, яка вирішує ваші проблемні питання. Виконавець викоує, а Контак-центр не втрачає пильності. Заявка повинна бути виконана вчасно та якісно.
Ви довіряєте нам, тож це - супервідповідальність. Уважні фахівці з контролю слідкують, щоб заявку було розглянуто вчасно і попереджують виконавців, що термін виконання наближається. Усі заявки на контролі у міського голови.
Яка ситуація в реальності? За перший тиждень роботи до Контакт-центру надійшло понад 370 заявок. Переважна більшість питань стосується комфортного проживання мешканців: виконання ремонтів доріг, тротуарів, надання послуг управителями будинків, графіків руху громадського транспорту та інші. Як бачимо, питання досить різноманітні.
Уже є й добрі справи! Ми отримали 4 подяки від криворіжців за вирішення особистих питань (відновили газопостачання у квартирі) та загальноміських. Наприклад, мешканці Саксаганського району дякують міському голові за ремонт доріг.
На жаль, не всі проблеми вирішити легко. Та ми працюємо! Міський голова Юрій Вілкул щоденно контролює виконання проблемних питань мешканців та роботу служб і підприємств міста.
Ми - одна команда, яка робить наш Кривий Ріг кращим!
11 вересня 2020