ДЕКЛАРАЦІЯ З ЛІКАРЯМИ – ЧОМУ ЇХ НЕ МОЖНА ОФОРМИТИ В ФОРМАТІ 24/7?
Створено: 2018-09-11 13:38:30Оновлено: 2018-09-11 13:39:48
(інформує управління охорони здоров’я виконкому міськради)
Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу регламентовано наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.03.2018 №503 «Про затвердження Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу».
Відповідно розділу ІІІ п.1 Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, пацієнт (його законний представник) має право подати Декларацію самостійно через електронну систему охорони здоров’я або шляхом звернення до надавача первинної медичної допомоги.
Міністерство охорони здоров'я планує запустити онлайн кабінет пацієнта, де можна буде підписати декларацію з лікарем онлайн, не виходячи з дому там в будь який момент, наприклад в форматі 24/7.
На теперішній час подати декларацію можливо лише шляхом звернення до надавача первинної медичної допомоги відповідно до графіку його роботи.
Як підписати декларацію з лікарем сьогодні
1. Пацієнт має звернутися у медичну установу, де працює лікар (сімейний лікар, педіатр чи терапевт), із яким він хоче підписати декларацію. Для цього необхідно мати з собою паспорт, ідентифікаційний код, мобільний телефон і свідоцтво про народження дитини (для педіатра або сімейного лікаря).
Уточнити інформацію про те, чи підключений медзаклад до електронної системи охорони здоров'я, можна у реєстратурі або в лікаря. Також ви можете перевірити це самостійно за посиланням (сайт Еhealth ).
2. Уповноважена особа медзакладу має внести дані пацієнта до електронної бази (реєстратор, медсестра або лікар).
3. Для уникнення шахрайських дій, на мобільний телефон пацієнта надсилають СМС-код, що підтверджує реєстрацію. Якщо пацієнт не має мобільного телефону, лікар/медсестра має відсканувати оригінали документів та долучити їх до декларації в електронній системі.
4. Примірник декларації роздруковують та перевіряють персональні дані пацієнта.
5. Якщо інформація введена правильно, у медичному закладі роздруковують два ідентичних примірники декларації: один залишається у лікаря, інший — у пацієнта. Пацієнт підписує обидва примірники декларації.
6. Уповноважена особа медичного закладу накладає електронний цифровий підпис на декларацію та додає її до системи «Електронне здоров’я».
До речі, з серпня лікарі центрів первинної медичної допомоги міста приймають криворіжців і в нашому унікальному офісі трансформері за місцем його дислокації. За серпень – вересень оформлено в ньому понад 300 декларацій з лікарями.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
11 вересня 2018