ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ АДМІНІСТРАТОРІВ ЦЕНТРУ «ВІЗА» - ЦЕ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Створено: 2017-09-11 16:41:42Оновлено: 2017-09-11 16:44:18
Протягом липня-вересня 2017 року фахівцями Криворізького національного університету для адміністраторів Центру адміністративних послуг «Віза» проведено низку навчальних тренінгів з питань стрес-менеджменту та профілактики емоційного вигорання, ефективної взаємодії з отримувачами послуг.
Під час тренінгів було опрацьовано такі теми:
- Феномен ділового спілкування, комунікативна компетентність.
- Управління комунікаціями в організаціях. Вербальна і невербальна комунікативна взаємодія.
- Діалогічна концепція ділового спілкування керівника й підлеглого. Правила спілкування основних суб`єктів Центру.
- Етика ділового спілкування. Комунікативно-інформаційна культура державного службовця.
- Людина в системі організаційної поведінки. Управління поведінкою адміністратора організації.
Розглянуті питання надають можливість вдосконалювати управлінські навички керівників та вміння ефективної комунікації в конфліктних ситуаціях для адміністраторів, а також допомагають мотивувати співробітників Центру на високу якість сервісу.
Дана робота формує навички активної та коректної роботи з відвідувачами на кожному етапі взаємодії.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
11 вересня 2017