За 7 місяців 2013 року від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету надійшло більше 1 млн. гривень
11 вересня відбулося чергове засідання виконкому міської ради. Учасники розглянули 30 питань, основне - стосувалося стану та перспектив розвитку галузі зовнішньої реклами в місті. «У Кривому Розі діє спрощена процедура отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами¸ а заяви від рекламорозповсюджувачів розглядаються за скороченим терміном, який становить 30 днів»,- повідомив начальник управління архітектури та містобудування Петро Гнатовський.
Зростає кількість суб’єктів господарювання, які працюють у сфері зовнішньої реклами. На сьогодні таких - 231. На підставі дозволів, виданих виконкомом міської ради розміщено 1 878 рекламних конструкцій. У порівнянні з 2012 роком їх кількість збільшилася втричі.
За 7 місяців 2013 року від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету надійшло понад 1 млн. грн. Показники перевищили заплановані на 10,7 %. Кошти, отримані від розміщення зовнішньої реклами спрямовуються на вирішення різних питань життєдіяльності Кривого Рогу. Зокрема, на покращення благоустрою територій, реалізацію соціальних проектів, упорядкування розміщення тимчасових об’єктів для ведення підприємницької діяльності, організацію дорожнього руху, а також модернізацію галузі зовнішньої реклами. Йдеться про впровадження новітніх технологій: встановлення сучасних конструкцій ( електронні табло, рухомі рядки, світові планшети з адресними покажчиками, щити типу «моноліт»).
« У питанні розміщення зовнішньої реклами має бути зважений підхід. Адже це - один із напрямків масштабної роботи по перетворенню Кривого Рога на сучасне європейське місто комфортне для проживання. Від вдалого, грамотного та зручного розташування рекламних конструкцій, об’єктів залежить естетичний та вишуканий вигляд нашого міста», - зазначив міський голова.
Юрій Вілкул дав доручення поглибити роботу щодо створення належних умов для розміщення соціальної реклами, передбачити й спеціальні місця для оголошень та посилити роботу з виявлення та вилучення несанкціонованих рекламних конструкцій.
Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(0564)440-04-32, [email protected]
Зростає кількість суб’єктів господарювання, які працюють у сфері зовнішньої реклами. На сьогодні таких - 231. На підставі дозволів, виданих виконкомом міської ради розміщено 1 878 рекламних конструкцій. У порівнянні з 2012 роком їх кількість збільшилася втричі.
За 7 місяців 2013 року від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету надійшло понад 1 млн. грн. Показники перевищили заплановані на 10,7 %. Кошти, отримані від розміщення зовнішньої реклами спрямовуються на вирішення різних питань життєдіяльності Кривого Рогу. Зокрема, на покращення благоустрою територій, реалізацію соціальних проектів, упорядкування розміщення тимчасових об’єктів для ведення підприємницької діяльності, організацію дорожнього руху, а також модернізацію галузі зовнішньої реклами. Йдеться про впровадження новітніх технологій: встановлення сучасних конструкцій ( електронні табло, рухомі рядки, світові планшети з адресними покажчиками, щити типу «моноліт»).
« У питанні розміщення зовнішньої реклами має бути зважений підхід. Адже це - один із напрямків масштабної роботи по перетворенню Кривого Рога на сучасне європейське місто комфортне для проживання. Від вдалого, грамотного та зручного розташування рекламних конструкцій, об’єктів залежить естетичний та вишуканий вигляд нашого міста», - зазначив міський голова.
Юрій Вілкул дав доручення поглибити роботу щодо створення належних умов для розміщення соціальної реклами, передбачити й спеціальні місця для оголошень та посилити роботу з виявлення та вилучення несанкціонованих рекламних конструкцій.
Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(0564)440-04-32, [email protected]