Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Роз’яснення порядку оплати адміністративних послуг з реєстрації бізнесу та нерухомості

Створено: 2017-08-11 15:18:29Оновлено: 2017-08-11 15:20:12

Одним із актуальних питань, які виникають у запитувачів послуг з реєстрації бізнесу та нерухомості, є порядок оплати  за послуги з реєстрації.

Задля забезпечення поінформованості заявників щодо порядку та розміру оплати за реєстраційні дії виконавчий комітету Криворізької міської ради повідомляє наступне.

Адміністративний збір за реєстрацію прав на нерухоме майно чи бізнесу розраховується залежно від розміру прожиткового мінімуму та терміну, протягом якого повинна бути проведена та чи інша реєстраційна дія.

Державна реєстрація у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним адміністративного збору у розмірі, передбаченому законом.

Звертаємо увагу, що у разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

Розмір оплати у сфері реєстрації нерухомості становить:

1. За державну реєстрацію права власності - 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Плата за державну реєстрацію права власності у скорочені строки:

1 прожитковий мінімум для працездатних осіб - у строк два робочі дні;

2 прожиткових мінімума для працездатних осіб - у строк один робочий день;

5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб - у строк 2 години.

2. За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (орнда, сервітут, суперфіцій), - 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Плата за державну реєстрацію інших речових прав у скорочені строки:

0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - у строк два робочі дні;

1 прожитковий мінімум для працездатних осіб - у строк один робочий день;

2,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - у строк 2 години.

3. За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки - 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

4. За внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, - 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

5. За отримання інформації з Державного реєстру прав:

0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в паперовій формі;

0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в електронній формі;

Розмір оплати у сфері реєстрації бцзнесу становить:

0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця;

75 відсотків адміністративного збору, встановленого за відповідну реєстрацію, - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

2. За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, - 30 відсотків адміністративного збору, встановленого для відповідної оплати за реєстрацію.

3. За надання відомостей з Єдиного державного реєстру:

0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;

0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;

75 відсотків плати, встановленої за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі.

Бувають випадки, коли заявники помилково сплатили адміністративний збір за реєстрацію чи сплатили його у розмірі більшому, ніж передбачено. В такому випадку заява про реєстрацію із відповідною квитанцією про оплату не може бути прийнята для здійснення реєстраційних дій. Що робити заявникам? Невже їхні кошти безповоротно втрачені?

Це не так! Існує процедура повернення коштів, які були сплачені помилково чи у надмірному розмірі. Повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, здійснюється за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету за місцем надання послуг з реєстрації.

Подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, подається до відповідного органу Казначейства за за встановленою законом формою.

Для отримання подання необхідно написати відповідну заяву. Заява обов’язково повинна містити таку інформацію: причини повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб’єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для, які через свої релігійні переконання відмовилися від реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону, сума платежу, що підлягає поверненню, до заяви додаються копія документа, що посвідчує особу заявника, копія ідентифікаційного номеру та оригінал або копія квитанції, яка підтверджує сплату коштів.

Рекомендуємо запитувачам послуг із реєстрації перед здійсненням оплати адміністративного збору за проведення реєстраційних дій отримати консультацію у адміністратора Центру адміністративних послуг «Віза» чи державного реєстратора управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради, задля уникнення випадків помилкової чи надмірної сплати коштів.

Ми працюємо для Вас!

Контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;      e-mail: [email protected].

Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; тел. 493-08-28, 92-25-94, 92-13-61, 92-13-77, 92-13-89, "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].


 

11 серпня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради