Криворізьким муніципальним центром послуг та його територіальним підрозділами забезпечується прийом і видачу документів для отримання майже 300 послуг
Створено: 2015-08-11 10:58:08Оновлено: 2015-08-11 11:03:02
Доступність та зручність отримання послуг громадянами та бізнесом, реформування системи їх надання є одними із пріоритетних завдань виконкому Криворізької міської ради. Функціонування центрів з надання адміністративних послуг є однією з головних умов їх впровадження.
10 серпня з роботою Муніципального центру послуг Кривого Рогу у рамках робочого візиту до виконкому міської ради, ознайомилися народний депутат України Сергій Драюк та начальник Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області – Андрій Пономарьов.
Під час перебування у Центрі гості детально ознайомилися з його структурою, можливостями, переліком надання послуг. Йшла мова й про необхідність вивчення питань щодо передачі повноважень органам місцевого самоврядування у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, бізнесу; впровадження децентралізації надання послуг; посилення роботи щодо протидії корупційним загрозам. Крім того, окрему увагу було приділено правилам отримання субсидій мешканцями Кривого Рогу.
У Центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» виконуються всі вимоги Закону України «Про адміністративні послуги», затверджено надання виключно через Центр 52 найбільш затребуваних послуг органів виконавчої влади у сфері реєстрації бізнесу, земельних ділянок, нерухомого майна, місця реєстрації. Криворізький муніципальний центр послуг один із перших в Україні одержав сертифікат на захищеність інформації.
Завдання створювати у місті максимальні умови для підвищення якості та оперативності надання адміністративних послуг ставить міський голова Юрій Вілкул. Для забезпечення вдосконалення системи отримання послуг мешканцям нашого міста, міським головою Юрієм Вілкулом утворено робочу групу, до складу якої ввійшли керівники міських органів виконавчої влади, депутати, представники громадськості.
На сьогоднішні день через Центр та його територіальні підрозділи забезпечується прийом і видача документів для отримання майже 300 послуг, у т. ч. міграційної служби (з початку року більше 15 тисяч звернень), щоденно працюють державні кадастрові реєстратори та державні реєстратори для надання послуг із реєстрації земельних ділянок, бізнесу, нерухомого майна (з початку року майже 7 тисяч). Для зручностей відвідувачів приміщення Центру розширено додатковою залою «Реєстраційних послуг».
Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(056)440-04-32, mediakrivbass@ukr.net
11 серпня 2015