Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

«Гарячі» дзвінки до ЦНАПу «Віза» 0-800-500-459 (за минулий тиждень)

Створено: 2018-05-11 15:27:07Оновлено: 2018-05-11 15:34:23

«Гаряча» лінія ЦНАПу «Віза», організована за дорученням міського голови Ю.Г.Вілкула, як один із каналів зворотнього зв’язку зі споживачами публічних, у тому числі адміністративних послуг (разом із сервісом «Активний громадянин», анкетуваннями, громадськими слуханнями, експертною радою, тощо) - набирає обертів.

2000 дзвінків опрацьовано оператором «Гарячої лінії» з початку року. На запитання звідки  Ви узнали про «Гарячу лінію «Візи», наші споживачі називають переважно рекламу на мобільному офісі – трансформері, який тільки з початку року шляхами нашого рідного міста проїхав аж 5000 км!

Радує нас те, що майже всі хто телефонує, налаштовані дуже добре до нашої «Візи» та довіряють нам. Про це свідчить і те, що 16% всіх дзвінків взагалі не стосуються повноважень «Візи» (наприклад, про результати ЗНО, поновлення водопостачання, отримання дивідендів на підприємствах, тощо).

Минулого ж тижня криворіжці цікавились:

59 % - знову паспортними питаннями, бо попит на оформлення паспортів для поїздки за кордон не спадає!

 

Відповідаємо на нові запитання:

 1.  Як оформити закордонний паспорт внутрішньо переміщеним особам?

 

       Внутрішньо переміщеним особам під час подачі документів для оформлення закордонного паспорта необхідно мати: паспорт громадянина України, закордонний паспорт (якщо він є), ідентифікаційний код та довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Додатково, надавати оригінали (за наявності) наступних документів:

  • документи про освіту, приписне посвідчення, військовий квиток, посвідчення водія;
  • пенсійне посвідчення;
  • свідоцтво про реєстрацію актів цивільного стану;
  • або інші документи, що містять фотокартку.

 

                                                                 2.  Чим можна подати документи на оформлення паспорта у вигляді ІD – картки  на дому? 

       Можливо, але лише особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, якщо така особа не отримувала паспорта, оформленого із застосуванням засобів Реєстру. Подання таких документів для оформлення/обміну паспорта здійснюється лише до територіального підрозділу ДМС. У разі прийняття документів від особи, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, за зверненням такої особи або її законного представника, оформленим у письмовій формі, здійснюється виїзд працівника територіального підрозділу ДМС за місцем проживання особи.

 3.  Скільки коштує оформлення закордонного паспорта в ЦНАП «Віза»?

 

      Відповідно до Постанови КМУ від 02.11.2016 №770 та Наказу ДМС України від 03.11.2016 №280 вартість оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон дорослим та дітям (за терміном виконання процедури) становить:

20 робочих днів - 557грн. 32 коп.;

7 робочих днів – 810 грн. 32 коп.

 

       15 % - цікавилися процедурними питаннями по адмінпослугам виконкому міськради.

 1.  Де можна подати декларацію ДСНС і чому  служба, як правило, повертає  їх на доопрацювання?

 

 Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. №440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки», зі змінами  декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки для реєстрації подається  або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об'єкта нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС (dsns.gov.ua). Підставами  для відмови у реєстрації декларації та поверненні на доопрацювання є:

-         невідповідність бланка (додаток до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 р. №80);

-         заповнено не всі поля декларації;

-         в інформації, що заповнюється замовником, виявлено невідповідність чинному законодавству.

 2.  Як і де отримати витяг з Державного земельного кадастру?

 

Для  отримання  витягу  з  Державного земельного  кадастру  необхідно   надати    наступні  документи:

  - заяву  встановленого  зразка;  

   - документ, що підтверджує оплату послуг  з надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

   - документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою  заявником особою).        

Документи подаються до Центру адміністративних послуг особисто заявником (уповноваженою особою заявника)  або  надсилаються  поштою. Крім того, можливо замовити послугу в електронному вигляді через офіційний веб-сайт Держгеокадастру (www.land.gov.ua).

 3.  Як зареєструвати благодійний фонд?

 

Для державної реєстрації  благодійного фонду необхідно:

  1. Підготувати статут фонду.
  2. Провести установчі збори засновників.
  3. Підготувати пакет документів для державної реєстрації:
  • заява про державну реєстрацію створення юридичної особи,
  • статут благодійного фонду (прошитий, пронумерований та підписаний засновниками (учасниками) або уповноваженими ними особами),
  • рішення засновників (протокол) про створення благодійного фонду.
  • Подати документи (особисто або через представника)  до:
  • Центру адміністративних послуг «Віза» (пл.Молодіжна,1) або його територіальних підрозділів:      

Тернівський район (Короленка, 1А)

Покровський район (Шурупова, 2)

Саксаганський район (В.Великого, 32)

Довгинцівський район (Дніпровське шосе, 11)

Центрально-Міський район (Староярмаркова, 44)

Інгулецький район (Південний,1) та (Гірників,19);

  • відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з  питань реєстрації виконкому міської ради (майдан Праці,1);
  • нотаріуса;
  • акредитованого суб’єкта.

5. Отримати рішення

Рішення може бути таким:

  • про державну реєстрацію
  • про зупинення розгляду документів
  • про відмову в державній реєстрації

 

Строк реєстрації – протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Адміністративний збір – безоплатно.

 4.  Як змінити КВЕД для ФОП?

 

Для проведення державної реєстрації змін КВЕД для ФОП подаються наступні  документи:

  • Заява на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в ЄДР;
  • довіреність на особу, що подає пакет документів (у разі, якщо ФОП не подає документи особисто).

Документи можна подати до:

  • Центру адміністративних послуг «Віза» (пл.Молодіжна,1) або його територіальних  підрозділів:      

Тернівський район (Короленка, 1А)

Покровський район (Шурупова, 2)

Саксаганський район (В.Великого, 32)

Довгинцівський район (Дніпровське шосе, 11)

Центрально-Міський район (Староярмаркова, 44)

Інгулецький район (Південний,1) та (Гірників,19);

  • відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з  питань реєстрації виконкому міської ради (майдан Праці,1);
  • нотаріуса;
  • акредитованого суб’єкта.

 5.  Надати покрокову інструкцію одержання «пакетної» послуги «Народження дитини».

 

1. До «Пакетної» послуги «Народження дитини» входять наступні послуги:

  • Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження;
  • Реєстрація місця проживання новонародженої дитини;
  • Призначення допомоги при народженні дитини;
  • Оформлення й видача паспорта громадянина України  для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;
  • Реєстрація дитини в електронному реєстрі «Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади».

 

2. Для отримання пакетної послуги необхідно звернутися до:

         Центру адміністративних послуг «Віза» (пл.Молодіжна,1) або його територіальних підрозділів:      

Тернівський район (Короленка, 1А)

Покровський район (Шурупова, 2)

Саксаганський район (В.Великого, 32)

Довгинцівський район (Дніпровське шосе, 11)

Центрально-Міський район (Староярмаркова, 44)

Інгулецький район (Південний,1) та (Гірників,19)

 3.   Перелік документів для отримання «пакетної» послуги «Народження дитини»: 

  • ·  Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження:

-       заява встановленого зразку

  - паспорти заявників (батьків чи одного з батьків або родичів, інших осіб, уповноваженого представника закладу охорони здоров'я, у якому народилася дитина чи в якому вона перебуває) (оригінали);

- медичне свідоцтво про народження (форма №103/о, затверджена Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08 серпня 2006 року №545) (оригінал);

- свідоцтво про шлюб (якщо батьки перебувають у шлюбі) (оригінал).

Строк виконання послуги – 1 робочий день.

 

  • Реєстрація місця проживання новонародженої дитини:

- заява встановленого зразка;

- свідоцтво про народження дитини (оригінал);

- паспорти батьків (копії з пред'явленням оригіналів);

- квитанція про сплату адміністративного збору.

 

Строк виконання послуги – 1 робочий день.

 

  • Призначення допомоги при народженні дитини:

- заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина;

-  паспорт заявника (копія з пред'явленням оригіналу);

- довідка заявника про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків(копія з пред'явленням оригіналу);

- свідоцтво про народження дитини (копія з пред'явленням оригіналу, копія з пред'явленням оригіналу).

- довідка про реквізити банківського рахунку, відкритого для отримання допомоги;

- довідка про неотримання державних соціальних допомог за місцем реєстрації (у випадку, коли батько або мати зареєстровані поза межами м. Кривого Рогу).

 

  Строк виконання послуги  до  10  робочих  днів.

 

  • Оформлення й видача паспорта громадянина України  для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм:

- заяву-анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/центр надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, і його відокремленого підрозділу);

- свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження;

- документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника – у разі подання документів законним представником;

- документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати.

 

Строк виконання послуги  до 7 робочих днів (прискорений) та до 20 робочих днів.

 

  • Реєстрація дитини в електронному реєстрі «Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади:

- заява одного з батьків або осіб, які їх заміняють;

- свідоцтво про народження дитини (копія з пред’явленням оригіналу);

- паспорт одного з батьків (копія з пред’явленням оригіналу).

 

Строк виконання послуги  до 5  робочих  днів.

 

              Інші 26% дзвінків  стосувались виплат на поховання, витягів Державного земельного кадастру он-лайн, довідок про склад сім'ї, одержання компенсацій 500 грн. за комунальні послуги, отримання віз, реєстрації місця проживання, послуг ТОВ «Екоспецтранс», графіку роботи Мобільного офісу - трансформеру, тощо.

 

Надаємо графік роботи Мобільного офісу – трансформера на 14-17.05.2018:

 

14.05.2018

10.00-14.00

Покровський район, мкр. 5-й Зарічний,

біля КЗШ №126

 

15.05.2018

15.00-19.00

Довгинцівський  район, вул.Лісового,34,

(мкр.Східний-2, біля ТК «Двір»)

 

16.05.2018

10.00-14.00

Тернівський район,

Модульне містечко для внутрішньо переміщених осіб, вул.Брестська,1

 

17.05.2018

15.00-19.00

Центрально-Міський район, с.Авангард,

вул.Авангардна, 8, біля КЗШ №104

                                                                                                                                           

Звертаємо увагу,  що у віторок та четвер він працює у другу зміну з 15-00 до 19-00!

 

  Шановні криворіжці! Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]

11 травня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради