Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЗВІТ про періодичне відстеження результативності регуляторного акта

Створено: 2019-10-01 08:52:38Оновлено: 2019-10-01 08:56:30

ЗВІТ

      про періодичне відстеження результативності регуляторного

       акта – рішення міської ради від 24.06.2009 №3283  «Про затвердження

     Положення про організацію робіт зі створення та технічного

      обслуговування телекомунікаційних  мереж у м. Кривому Розі»

 

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення міської ради від 24.06.2009 №3283 «Про затвердження Положення про організацію робіт зі створення та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж у м. Кривому Розі».

2. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ транспорту і зв'язку виконкому Криворізької міської ради.

3. Цілі прийняття  регуляторного акта: визначення механізму погодження операторами телекомунікаційних мереж з власниками майна будь-якої форми власності розташування та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж на дахах, технічних поверхах та будинкових комунікаціях жилих будинків, укладання відповідних договорів оренди на їх використання.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 02.08.2019 до 02.09.2019.

5. Тип відстеження: періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження

Відстеження результативності регуляторного акта здійснюється з метою перевірки сталого досягнення  регуляторним актом цілей, задекларованих при його прийнятті, на підставі статистичних показників результативності, що порівнюються із значенням аналогічних показників, які були одержані при проведенні:

- повторного відстеження у 2010 році (з 02.01.2010 до 02.07.2010);

- періодичного відстеження у 2016 році (з 02.01.2016 до 02.07.2016);

- періодичного відстеження у 2019 році (з 02.01.2019 до 02.07.2019).

Крім того, додатково було проведено консультації з членами Криворізької міської галузевої ради підприємців з питань транспорту та зв'язку й соціологічне опитування респондентів шляхом анкетування 213 споживачів телекомунікаційних послуг і 20 суб’єктів господарювання, які надають телекомунікаційні послуги, (метод опитування: з використанням мережі Інтернет на офіційній вебсторінці Криворізької міської ради та її виконавчого комітету без адресної реєстрації).

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:

Відділом транспорту і зв’язку виконкому Криворізької міської ради прове-дено у вищезазначених повторному та періодичних періодах моніторинг  статис-тичних даних кількісних показників:

- чисельності суб’єктів господарювання, які здійснюють будівництво та експлуатацію телекомунікаційних мереж для організації надання споживачам телекомунікаційних послуг;

- звернень громадян з питань надання неякісних телекомунікаційних послуг;

- часу/коштів, що витрачатимуться суб'єктами господарювання, пов'язаними з виконанням вимог регуляторного акта;

- надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

- рівня поінформованості суб'єктів господарювання та /або фізичних осіб з основних положень акта;

- підвищення якості надання телекомунікаційних послуг суб’єктами госпо-дарювання, які здійснюють діяльність у сфері телекомунікацій;                                             

- удосконалення діяльності суб’єктів господарювання, які надають телекому-нікаційні послуги щодо будівництва та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж і укладання відповідних договорів з власниками майна  на їх розташування;

- задоволення потреб населення в телекомунікаційних послугах та зменшення кількості звернень громадян до виконкому Криворізької міської ради з питань надання телекомунікаційних послуг.

Відстеження здійснювалося за період 02.01.2019-02.07.2019 у порівнянні з аналогічними періодами: повторним (02.01.2010-02.07.2010) та періодичним (02.01.2016-02.07.2016) шляхом опитування, про що було проінформовано у зазначений період на офіційному порталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр».

8. Кількістні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

Результати від упровадження регуляторного акта - рішення міської ради від 24.06.2009 №3283 «Про затвердження Положення про організацію робіт зі створення та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж у м. Кривому Розі».

 

Показник

       Повторне

       відстеження

02.01.2010 –02.07.2010

Періодичне

 відстеження

02.01.2016 - 02.07.2016

Періодичне

 відстеження

02.01.2019- 02.07.2019

 Загальний

ефект

1

2

3

4

5

1. Чисельність суб’єктів  господарювання, які здійснюють будівництво та експлуатацію телекомунікаційних мереж для надання споживачам телекомунікаційних послуг

39

41

41

Позитивна дінаміка

2. Звернення громадян з питань надання неякісних телекомунікаційних послуг

33

4

4

Позитивна дінаміка

3. Підвищення якості надання телекомунікаційних послуг суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері телекомунікацій за рахунок заміни обладнання на більш сучасне

 

65

(середня

кількість телекананалів у пакеті «Базовий»)

90

(середня

кількість телекананалів у пакеті «Базовий»)

90

(середня

кількість телекананалі у пакеті «Базовий»)

Позитивна дінаміка

 

                                                                    

 

                   Соціальне опитування

 

Показник

 

Термін проведення анкетування, заходи з повторного відстеження

02.07.2010-02.08.2010

 

Термін проведення анкетування, заходи за період відстеження

02.08.2016-02.09.2016

Термін проведення анкетування, заходи за період від-стеження

02.08.2019-02.09.2019

Загальний

ефект

 

І.Чисельність респондетів, споживачів телекомунікаційних послуг

239 осіб

221 особа

213 осіб

 

1. Задоволення потреб населення в телекомунікаційних послугах

Так, задовольняє

 

222 (93%)

4 бали

Так, задовольняє

 

210 (95%)

4 бали

Так, задовольняє

 

210 (98%)

4 бали

 

Позитивна

динаміка

 

2. Підвищення якості надання телекомунікаційних по-слуг суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність у сфері телекомунікацій

Так, підвищилася

 

207 (87%)

4 бали

Так, підвищилася

 

204 (92%)

4 бали

 

Так, підвищилася

 

210 (98%)

4 бали

 

Позитивна

динаміка

 

 

ІІ.Чисельність респондентів – операторів телекомунікаційних послуг

17 суб’єктів господарювання

22 суб’єкти господарювання

20 суб’єктів господарювання

 

Удосконалення діяльності суб’єктів господарювання, які надають телекомунікаційні послуги  щодо будівництва та технічного обслуговування телемереж і обладнання, укладання відповідних договорів на їх розташування

 

Так, поліпшилася

 

17 (100%)

4 бали

Так, поліпшилася

 

22 (100%)

4 бали

Так, поліпшилася

 

20 (100%)

4 бали

Операторами укладено 316 договорів з власниками майна  щодо розміщення та технічного обслуговування телемереж

    

Примітка: оцінка здійснена за 6-бальною системою, за якою 6 балів – досягнуто у високій мірі результат якісного показника, 5 балів – досягнуто на 100% якісного показника, 4 бали – досягнуто на 75% результату якісного показника, 3 бали – досягнуто на 50% результату якісного показника, 2 бали – досягнуто на 25% результату якісного показника, 1 бал – якісного показника практично не досягнуто.

Ураховуючи результати проведення порівняння перодів відстеження та дані  анкетування, зазначаємо, що діяльність операторів телекомунікацій щодо технічного обслуговування телекомунікаційних мереж та укладання відповідних договорів з власниками майна на їх розташування поліпшилася, підвищилася якість надання телекомунікаційних послуг за рахунок заміни телекомунікаційних мереж та обладнання на більш сучасне і, як наслідок, зменшилася кількість звернень громадян з питань надання цих послуг.                

 

Розміри часу, що використовується суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог регуляторного акта, є стабільними та залишаються на рівні, запропонованому при його розробці. При цьому витрати суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог регуляторного акта, змінювалися у зв’язку зі змінами розміру мінімальної заробітної плати.

         Ураховуючи та керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», операторами телекомунікацій було проінформовано, що надходження коштів до державного та місцевих бюджетів здійснюється згідно з вимогами податкового законодавства. Рівень поінформованості суб'єктів господарювання є досить високим.

Рішення міської ради від 24.06.2009 №3283 «Про затвердження Положення про організацію робіт зі створення та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж у м. Кривому Розі»,  звіти  про  базове,  повторне  та  періодичні  відстеження  було оприлюднено в Криворізькій міській газеті «Червоний гірник» і розміщено на офіційній вебсторінці Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в підрозділі «Регуляторная політика».

На підставі соціологічного опитування, проведеного серед 213 споживачів телекомунікаційних послуг,  98% респондентів задовольняє діюча мережа телекомунікаційних послуг, 98% - відмічають підвищення якості надання телекомунікаційних послуг і,  як наслідок,  96% споживачів не зверталися до операторів телекомунікацій стосовно неякісно наданих телекомунікаційних послуг.

З вищезазначеної кількості споживачів на питання «Які з наведених нижче аспектів телекомунікаційних послуг для Вас є найбільш головними?» 119 обо 58% відповіли: «Якість послуг»  (у повторному періоді було 52% та періодичному періоді 2016  57%);  

На питання «Якими телекомунікаційними послугами Ви користуєтесь?» відповіли:

 -  «Фіксованим телефонним зв’язком»  - 17 осіб  або 8% (у повторному 34% та періодичному періоді 29%);

-  «Проводовим мовленням» -  4 особи або 2% (у повторному періоді було 23%, періодичному  15%);

 - «Кабельним телебаченням»  - 182 особи  або 85% (у повторному періоді було 86%, періодичному  83%;

 - «Мобільним телефонним зв’язком» - 175 осіб  або 82% (у повторному періоді було 37%, періодичному  51%);

 - Мережею  «Інтернет» - 199  осіб  або 93% (у повторному періоді було 55%, періодичному  85%).

Це свідчить про збільшення використання кількості телекомунікаційних послуг, які пропонують на цей час оператори телекомунікацій, а саме: кількості споживачів, які користуються найбільш сучасними видами телекомунікаційних послуг, такими як мобільний зв’язок та Інтернет.

Під час здійснення заходів з періодичного відстеження результативності дії  рішення міської ради були опитані суб’єкти господарювання (20 респондентів), які надають телекомунікаційні послуги, ними було відзначено:

- поліпшення діяльності  щодо будівництва та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж і обладнання, укладання відповідних договорів з власниками майна (балансоутримувачами) на їх розташування – 100% респондентів;

- зменшення надходження скарг від споживачів стосовно надання теле-комунікаційних послуг за період 02.01.2019 - 02.07.2019 у порівнянні з повторним 02.01.2010 - 02.07.2010 та періодичним 02.01.2016 - 02.07.2016 періодами –  100% респондентів;

- застосування в телекомунікаційних мережах більш сучасного обладнання – 100% респондентів за період 02.01.2019 - 02.07.2019, у періодичному періоді 02.01.2016 - 02.07.2016  було 95% респондентів.

На теперішній час операторами телекомунікацій укладено 316 договорів з власниками майна щодо розміщення та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж і обладнання в будинкових комунікаціях житлових будинків.

        У зв'язку з ухваленням Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», що визначає правові, економічні та організаційні засади доступу до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, кабельної каналізації електрозв'язку, будинкової розподільної мережі для розташування технічних засобів телекомунікацій, і яким унесено зміни до Закону України «Про телекомунікації» в частині розміщення технічних засобів телекомунікацій, споруд електрозв'язку на елементах інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, кабельної каналізації електрозв'язку, будинкової розподільної мережі, до яких отримано доступ, органам місцевого врядування рекомендовано привести свої рішення у відповідність до ухваленого Закону.

         У зв'язку з цим, відділом транспорту і зв'язку виконкому Криворізької міської ради був підготовлений проєкт рішення міської ради, що вносить зміни до діючого регуляторного акта - рішення міської ради від 24.06.2009 №3283 «Про затвердження Положення про організацію робіт зі створення та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж у м. Кривому Розі», і направлений в Державну регуляторну  службу  України для розгляду та надання висновків щодо відповідності його вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

  1. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: за результатами аналізу періодичного відстеження результативності дії рішення міської ради від 24.06.2009 №3283 «Про затвердження Положення про організацію робіт зі створення та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж у м. Кривому Розі» можна стверджувати, що  рішення міської ради підтверджує в певній мірі досягнення цілей, визначених при його прийнятті: удосконалення міської ради  діяльності операторів телекомунікацій щодо організації та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж, упорядкування взаємовідносин між суб’єктами господарювання, які надають телекомунікаційні послуги, і власниками майна будь-якої форми власності щодо використання будинкових комунікацій та будівель нежитлового призначення для розташування телекомунікаційних мереж і обладнання, тобто загальний ефект від запровадження регуляторного акта позитивний, у зв’язку зі змінами в чинному законодавстві  потребує внесення змін до нього.

 

 

 

Голова постійної комісії

міської ради з питань

комунального господарства,

транспорту та зв’язку                                                          Валентина Абрамова

 

 

Сергій Сиротюк (0564) 74 70 49

01 жовтня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради