Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ КРИВОРІЖЦЮ, ЩОБ ПРОДАТИ КВАРТИРУ?

Створено: 2019-01-11 15:36:10Оновлено: 2019-01-11 15:39:28

Укладення угоди щодо нерухомості – завжди клопітка та ризикована процедура. Звичайно, оформлення договору та засвідчення підписів – це справа нотаріусів, однак зібрати необхідні документи заздалегідь не завадить.

Для того, щоб операція з нерухомістю пройшла швидко, легко та безпечно, виконавчий комітет Криворізької міської ради доводить до відома мешканців міста інформацію про те, як підготуватись для продажу квартири.

Перш за все, квартира, яка підлягає продажу, обов’язково повинна бути зареєстрована, адже нотаріус буде перевіряти відомості про власника у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Для того щоб впевнитись, що:

- право власності на нерухомість зареєстровано;

- відсутні співвласники на об’єкт продажу;

- відсутні арешти, іпотеки, заборони або інші обтяження, що можуть завадити продажу,

можна отримати інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовому вигляді, звернувшись до управління з питань  реєстрації виконкому Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» чи його територіальних підрозділів, з паспортом, довідкою про присвоєння реєстраційного номера платника податків та квитанцією про сплату адміністративного збору, встановленого на законодавчому рівні.

Також перевірити свою нерухомість можна не виходячи з дому, через мережу Інтернет, а саме: Кабінет електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України (https://kap.minjust.gov.ua/).

Звертаємо увагу, що в інформаційній довідці буде відображена нерухомість в м. Кривому Розі, зареєстрована в електронних реєстрах після 2003 року. До цього часу реєстрація проводилась підрозділами бюро технічної інвентаризації в реєстрових книгах.

Якщо ні в інформаційні довідці з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, ні в довідці бюро технічної інвентаризації не відображена Ваша нерухомість, необхідно звернутись для реєстрації, зокрема, до управління з питань  реєстрації виконкому Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» чи його територіальних підрозділів, та надати наступні документи:

1)  документ, що посвідчує особу (пред’являється);

2)  квитанцію про сплату адміністративного збору;

3)  правовстановлюючий документ (свідоцтво про право власності, нотаріальний договір, рішення суду тощо);

4)  технічний паспорт (у разі, якщо в документах на квартиру не зазначені технічні характеристики).

Строк державної реєстрації становить – 5 робочих днів. За результатами Ви отримаєте витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з підписом та печаткою державного реєстратора.

Крім того, нотаріус як державний реєстратор при здійсненні реєстраційних дій обов’язково використовує відомості відкритих реєстрів та інформаційних систем, зокрема, перевіряє відомості у Єдиному реєстрі боржників. Це передбачено законом!

Громадяни, внесені до Єдиного реєстру боржників, не мають змоги відчужувати належне їм майно, а отже, нотаріус встановить наявність запису в Єдиному реєстрі боржників про відчужувача нерухомості, то у державній реєстрації буде відмовлено. Така підстава для відмови визначена діючим законодавством!

Тому рекомендуємо також уважно перевірити інформацію в Єдиному реєстрі боржників за посиланням: https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors, та у разі необхідності – здійснити заходи щодо погашення заборгованості і виключення відомостей з Єдиного реєстру боржників.

Однією з підготовчих дій також є «виписка» з квартири зареєстрованих мешканців. Для зняття з реєстрації місця проживання осіб, зареєстрованих у квартирі (будинку), необхідно надати наступний пакет документів:

1)    заяву про зняття з реєстрації осіб, місце проживання яких зареєстроване за адресою такого житла (оформляється за місцем звернення);

2)    квитанцію про сплату адміністративного збору;

3)    документи, що посвідчують особу;

4)    документи, що підтверджують повноваження особи як представника (у разі звернення представника власника);

5)    документи, що свідчать про припинення права користування.

НАГАДУЄМО!Для зручності мешканців міста повноваження з «прописки»/ «виписки»за рішенням Криворізької міської ради передано виконкомам районних у місті рад, а в них – створено відділи реєстрації місця проживання громадян.

 

 

Сподіваємось, що з порадами виконкому Криворізької міської ради відчуження житла відбудеться просто та швидко!

 

Ми працюємо для Вас!


Наші контакти:

 • Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22;    e-mail: [email protected].

 • Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 

 

 

11 січня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради