Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Змінилось прізвище – чи треба змінювати реєстраційні документи на бізнес та нерухомість? Це - просто, доступно, якісно у Кривому Розі

Створено: 2017-08-01 11:27:32Оновлено: 2017-08-01 15:45:04

Трапляються випадки, коли мешканцям міста необхідно привести доку­менти та записи реєстрах у відповідність між собою. В такому разі вносяться зміни до запису про реєстрацію  суб’єктів господарювання та записів про нерухомість.

Для того щоб мешканці міста могли отримати адміністративні послуги просто, доступно, якісно виконком Криворізької міської ради, повідомляє про перелік випадків, у яких слід реєструвати зміни щодо підприємця (ФОП) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:

  • зміна імені, прізвища ФОП;
  • зміна місця проживання ФОП;
  • зміна або необхідність додання видів економічної діяльності підприємця;
  • змінилися контактні дані підприємця;
  • зміни, що стосуються реєстраційного номера облікової картки особи - платника по­датків ФОП;
  • отримання іншого документа, що посвідчує особу (паспорта громадянина України або паспортно­го документа іноземця-фізичної особи, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстрацій­ного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідні державні органи і має запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України).

Для внесення змін заявнику необхідно надати :

  • Заяву;
  • Паспорт;
  • Довіреність (у разі звернення уповноваженої особи);
  • Квитанцію щодо сплати адміністративного збору - в разі зміни імені ФОП та місця проживання у сумі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За результатами змін видається виписка, якщо в її змісті сталися зміни.

Що стосується зміни прізвища власника нерухомості, слід зазначити, що в такому разі необхідно внести  відповідні зміни до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Зміни відомостей про власника нерухомого майна,  вносяться до записів Державного реєстру прав за заявою власника, правонабувача чи уповноваженої ними особи.

Для проведення реєстрації змін до записів Держаного реєстру прав заявник надає документ, що посвідчує його особу (паспорт громадянина України, закордонний паспорт, посвідка на тимчасове проживання тощо) та квитанцію про сплату адміністративного збору. У разі звернення уповноваженої особи власника, така особа надає довіреність.

Підставою для державної реєстрації прав є документ, що відповідно до законодавства підтверджує зміну прізвища (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про зміну прізвища, рішення суду тощо), який також подається для здійснення реєстраційних дій.

Звертаємо увагу мешканців міста Кривого Рогу, що внесення змін до записів Державного реєстру прав здійснюється у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації  заяви в Державному реєстрі прав.

Подати заяву про внесення змін до державних реєстрів бізнесу та нерухомості мешканці міста можуть до управління з питань реєстрації виконавчого комітету Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» чи його територіальних підрозділів, що розташовані у кожному районі міста.

Ми працюємо для Вас!

Контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;      e-mail: [email protected].

Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; тел. 493-08-28, 92-25-94, 92-13-61, 92-13-77, 92-13-89, "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].


 

01 серпня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради