АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН: РЕЗУЛЬТАТИ ОЦІНОК РЕФОРМИ АДМІНПОСЛУГ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ КРИВОГО РОГУ (ЛИПЕНЬ 2017)
Створено: 2017-08-01 11:28:42Оновлено: 2017-08-01 11:42:24
З липня місяця 2017 року на сайті виконкому Криворізької міської ради з’явився сервіс «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» з можливістю голосування (у т.ч. і з використанням QR-коду) по реалізації в органах місцевого самоврядування міста реформи публічних, у т.ч. адміністративних послуг, основним завданням якої є клієнтоцентричність.
Ми запитали у наших мешканців:
- чи відчули вони, особисто, реформу адмінпослуг?
- чи відчули позитив після передачі повноважень місту від Мін’юста?
- як пропонують наблизити послуги до населення?
- чи довіряють Центру «Віза» та як оцінюють роботу його учасників?
Протягом липня проголосувало 1506 АКТИВНИХ ГРОМАДЯН, наводимо результати оцінювання нашої роботи:
- 91,9% - відчули, особисто, реформу адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу;
- 92,7% - відчули позитивні зміни після передачі повноважень Мін’юста України місту.
Наблизити послуги для населення пропонують шляхом:
- збільшення кількості електронних послуг - 38,7% ;
- розширення мережі територіальних підрозділів Центру «Віза» - 37,2%;
- започаткування роботи Мобільних офісів, особливо для віддалених мікрорайонів - 24,1%.
- 92,1% - довіряють Центру адміністративних послуг «Віза», а послуги його учасників оцінюють таким чином (за 5-ти бальною шкалою):
- ПАТ «Криворіжгаз» - 3,02
- Комбінований центр телекомунікацій № 525 Дніпропетровської філії ПАТ "Укртелеком" – 3,13
- ПАТ «Криворізька теплоцентраль» - 3,18
- КП «Кривбасводоканал» - 3,2
- КП ТП «Криворіжтепломережа» - 3,25
- ДПП «Кривбаспромводопостачання» - 3,37
- Територіальний сервісний центр №1243 Регіонального сервісного центру МВС України у Дніпропетровській області – 3,4
- Територіальний сервісний центр №1248 Регіонального сервісного центру МВС України у Дніпропетровській області – 3,4
- Криворізька південна ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області – 3,52
- ТОВ «Екоспецтранс» - 3,56
- Криворізькі (центральне, північне, південне) об’єднані управління Пенсійного фонду України - 3,62
- Перший криворізький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги – 3,64
- Другий криворізький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомогою – 3,64
- КП Дніпропетровської обласної ради «Криворізьке БТІ» - 3,65
- ТОВ «НОВА-КОМ» - 3,91
Результати опитування уже в роботі. Передусім, це - розробка нових пакетних послуг за пропозиціями мешканців та нових електронних сервісів для відвідувачів Центру; оголошення в системі «ПРОЗОРО» тендеру на закупівлю мобільного офісу; робота по розширенню повноважень територіальних підрозділів Центру в районах; започаткування роботи з 25.07.2017 паспортного сервісу. Підприємства-монополісти послуг, що приймають участь у роботі Центру також не залишились байдужими до оцінок мешканців. З їх боку активізувались заходи з клієнтоцентричності, так комунальним підприємством «Кривбасводоканал»:
- розроблено та затверджено Регламент публічних послуг, які надаються суб’єктам господарювання міста Кривого Рогу;
- внесено зміни до штатного розпису та графіку робочих днів Центру обслуговування абонентів (50027, м. Кривий Ріг, вул. Єсеніна, 6 «А»), споживачі мають змогу звернутись за вирішенням питань з понеділка по суботу включно з 08:00 до 18:00 години без перерви на обід;
- створено електронний кабінет Споживача з цілодобовим доступом до інформаційних даних;
- створено можливість для споживачів направляти звернення на електронну адресу підприємства: [email protected]; та через офіційний сайт КП «Кривбасводоканал»: http://kp-kvk.dp.ua.
Ми вдячні всім АКТИВНИМ ГРОМАДЯНАМ нашого міста за активну життєву позицію, пропозиції та критики. Вони надихають нас на нові ініціативи в роботі з підвищення рівня обслуговування замовників та суб’єктів господарювання.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail: [email protected]
01 серпня 2017