АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН у серпні: вивчаємо думку криворіжців про складові клієнтоцентричності публічних послуг
Створено: 2017-08-01 11:43:23Оновлено: 2017-08-01 11:48:08
З 1 серпня стартувало нове опитування криворіжців на сервісі Активний громадянин сайту виконкому Криворізької міської ради. Центр «Віза» прагне підвищити рівень обслуговування своїх клієнтів – громадян та суб’єктів господарювання, та «одержати статус» кращої сервісної служби міста. Ми проаналізували звернення наших клієнтів в Центральний офіс та його територіальні підрозділи, які надходили по різним каналам комунікацій з питання – який сервіс вони вважають найкращим, причому не тільки у сфері публічної адміністрації. Паралельно вивчали досвід інших виконкомів України, а також зарубіжний досвід. Зібрали тисячі різних відповідей (посмішка адміністратора; приємно коли тебе впізнають; все надійно і безпечно; своєчасно і гарантовано; просто, доступно і якісно; режим 24/7 тощо).
Тому, в анкеті серпня – всього 2 запитання:
1. Чи запропонуєте Ви Центр «Віза» своїм родичам, друзям, знайомим?
2. Визначіть Ваш рейтинг (за 5-бальною системою) складових клієнтоцентричності для Центру «Віза»:
- клієнту доступні сервіси «Візи» у зручному каналі;
- вирішення проблем клієнта в момент звернення;
- сервіси 24/7 доступні постійно;
- клієнту доступна інформація про його відносини з «Візою» (електронний кабінет клієнта);
- безпека персональних даних клієнта;
- гарантія дотримання регламенту послуги адміністраторами;
- 100% надійність виконання обов’язків;
- дружелюбне відношення до клієнта;
- високий професіоналізм адміністраторів;
- універсальність адміністраторів;
- безперервне впровадження нових сервісів «Візи»;
- посмішка адміністратора;
- розвиток віддалених каналів обслуговування;
- постійний медіа супровід реформи адмінпослуг в ЗМІ.
Вважаємо, що позиція активного громадянина з цих питань дозволить нам напрацювати нові заходи з клієнтоцентричності, швидше реалізувати очікування наших клієнтів та завоювати їх лояльність.
Ми і сьогодні дуже вимогливі до себе, не зупиняємось на досягнутому. Реалізуючи щось сьогодні, ми думаємо над тим, що і як слід змінити, щоб наші сервіси стали ще краще, зручніше, доступніше і емоційно привабливішими для наших клієнтів. Все має «крутитись» навколо нашого мешканця – це вимога нашого керівника. Ми не маємо давати привід нашим клієнтам скаржитись. Ці тези складено в 1 завдання – у клієнтів не може бути проблем.
Наше головне завдання – бути з клієнтом все життя.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail: [email protected]
01 серпня 2017