Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН вивчає думку криворіжців – опитування триває

Створено: 2024-07-01 08:41:35Оновлено: 2024-07-01 08:45:19

На сервісі «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» вебпорталу Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») у червні 2024 року проводилось опитування замовників адміністративних, інших публічних послуг з оцінки роботи Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії»).

Участь в опитуванні прийняли 205 активних громадян.

Отже, 98 % респондентів відповіли, що прийом в Центрі «Віза» (Центр «Дії») здійснюється згідно з графіком його роботи, а 97 %  -отримують всі адміністративні послуги, які їм необхідні у Центрі «Віза» (Центр «Дії»).

На запитання щодо місця розташування інформації, необхідної для отримання адміністративної послуги респонденти надали такі відповіді: 40,7 % - на сайті Центру «Віза» (Центр «Дії»), 39,9 % - на інформаційних стендах та 19,4 % - в інформаційних терміналах.


Також, 98 % вважають що, інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги є вичерпною.

99 % активних громадян відповіли, що додаткові документи для надання адмініст-ративної послуги (не передбачені законодавством) не вимагаються, а 97 % зазначили, що їм не пропонували самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги.

На запитання «Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг?» респонденти відповіли: 93 % - проблеми відсутні, 2,3 % - наявність черг в Центрі, 1,9 % - зазначили інше, по 0,9 % -  незручний графік роботи Центру та незручне місце розташування Центру, по 0,5 % - не консуль-тують з питань надання адміністративних послуг та не дотримуються строків надання адміністративної послуги .

 Приємно, що кожен з  респондентів надав відповідь, що не було жодного випадку щодо вимагання винагороди в Центрі «Віза» (Центр «Дії»).


Респонденти чудово оцінили рівень обслуговування в Центрі «Віза» (Центр «Дії»), а саме: 87 % - на відмінно, 10 % - дуже добре, 2 % - добре, 1 % - задовільно.

Ваша думка для нас важлива! Ми щиро прагнемо підвищити рівень обслуговування наших споживачів послуг.

Запрошуємо АКТИВНИХ ГРОМАДЯН долучитися до опитування, яке продовжуємо і у липні 2024 року.

Нагадаємо, що участь в опитуванні можна взяти вдома, на роботі, за місцем перебування в режимі 24/7 скориставшись:

- мобільним застосунком «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза»;

- посиланням: https://aktiv.kr.gov.ua або сервісом швидкого переходу за допомогою QR-коду;

- сторінкою «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») в розділі «Зворотній зв’язок».                                             

Ми працюємо для Вас! #ВсеБудеЦНАП!

 

 Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

[email protected]

https://viza.kr.gov.ua

 

01 липня 2024

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради