ЗАПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ ВИКОНКОМУ ТА РАЙОННИХ У МІСТІ РАД
Створено: 2021-07-01 14:03:14Оновлено: 2021-07-01 14:05:01
На цьому тижні онлайн-консультації у Контакт-центрі 1520 провели: ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ З ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ РАДИ СЕРГІЙ КРІПАК та НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ АПАРАТУ МІСЬКОЇ РАДИ І ВИКОНКОМУ ОЛЕГ БІДНЯК.
До заступника голови Саксаганської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради СЕРГІЯ КРІПАКА надійшли наступні запитання:
- щодо відсутності прибирання прибудинкової території по вул. Співдружності,96 ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС- КР»;
- щодо ремонту ліфтів у будинку №40 по вул. Генерала Радієвського ;
- щодо благоустрою прибудинкових територій на мкрн. Сонячний,22 та бульварі Вечірній,7 після проведення ремонтних робіт АТ "ДТЕК Дніпровські електромережі".
Були й інші запитання, вони, в основному стосувалися роботи управляючих компаній з обслуговування будинків.
Начальник відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому ОЛЕГ БІДНЯК проінформував мешканців міста про наступне.
- Що робити споживачу якщо придбаний товар виявився неякісним?
Відповідно до ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” передбачені такі права споживача (покупця):
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Для реалізації свого права споживачу необхідно звернутись до продавця письмово з вимогою про усунення вказаного недоліку.
Заява складається у двох примірниках, один залишається у продавця, другий - у покупця. На другому примірнику робиться відмітка продавцем про дату отримання та ставиться П.І.Б. та підпис уповноваженої особи (реєстрація заяви).
- Якщо в товарі виявився істотний недолік, які права є у споживача?
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
По всіх питаннях, які задавали криворіжці, надані консультації.
01 липня 2021