Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЗАПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ ВИКОНКОМУ ТА РАЙОННИХ У МІСТІ РАД

Створено: 2021-07-01 14:03:14Оновлено: 2021-07-01 14:05:01

На цьому тижні онлайн-консультації у Контакт-центрі 1520 провели: ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ  САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ З ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ РАДИ СЕРГІЙ КРІПАК  та НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ АПАРАТУ МІСЬКОЇ РАДИ І ВИКОНКОМУ ОЛЕГ БІДНЯК.

 До заступника голови Саксаганської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради СЕРГІЯ КРІПАКА  надійшли наступні запитання:

  • щодо відсутності прибирання  прибудинкової території по вул. Співдружності,96 ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС- КР»;  
  • щодо ремонту ліфтів у будинку №40 по вул. Генерала Радієвського ;
  • щодо благоустрою прибудинкових територій  на мкрн. Сонячний,22 та бульварі Вечірній,7 після  проведення ремонтних робіт  АТ "ДТЕК Дніпровські електромережі".

 

Були й інші запитання, вони, в основному стосувалися роботи управляючих компаній з обслуговування будинків.

Начальник відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому  ОЛЕГ БІДНЯК проінформував мешканців міста про наступне.

 

  • Що робити споживачу якщо придбаний товар виявився неякісним?

 

Відповідно до ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” передбачені такі права споживача (покупця):

У разі виявлення  протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

     1) пропорційного зменшення ціни;

     2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

     3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

 

Для реалізації свого права споживачу необхідно звернутись до продавця письмово з вимогою про усунення вказаного недоліку.

Заява складається у двох примірниках, один залишається у продавця, другий - у покупця. На другому примірнику робиться відмітка продавцем про дату отримання та ставиться П.І.Б. та  підпис уповноваженої особи (реєстрація заяви).

 

  • Якщо в товарі виявився істотний недолік, які права є у споживача?

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи,  споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

 

По всіх питаннях, які задавали  криворіжці, надані консультації.

 

01 липня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради