ЯК І НАВІЩО ОФОРМЛЮВАТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС? (інформує управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради)
Створено: 2020-07-01 13:35:51Оновлено: 2020-07-01 13:37:03
За час карантину багато криворіжців впевнились, що отримувати послуги в режимі онлайн – це швидко, зручно та безпечно для здоров’я. Серед найбільш популярних онлайн послуг з реєстрації бізнесу, які можна оформити через Портал державних послуг «Дія»:
Для того щоб скористатися електронними сервісами та отримати послуги онлайн, потрібно мати власний електронний підпис.
Багато споживачів послуг вважають отримання електронного підпису клопітким процесом. Насправді ж, отримати електронний підпис – нескладно.
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради підкаже як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.
КЕП або кваліфікований електронний підпис (раніше мав назву ЕЦП або Електронний цифровий підпис) можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в онлайн і в офлайн режимах.
Щоб отримати підпис офлайн, Вам потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги – акредитованого центру. Для цього заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані й номер платника податків. Перелік надавачів електронних довірчих послуг – за наступним посиланням: https://bit.ly/3b6NYO0.
Отримати КЕП можна також онлайн: цей спосіб діє для клієнтів банків: https://bit.ly/2YFGhvq.
КОРИСТУЙТЕСЯ ЕЛЕКТРОННИМИ ПОСЛУГАМИ – ЦЕ МАЙБУТНЄ!
Наші контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1; e-mail: [email protected].;
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
01 липня 2020