«ГАРЯЧА ЛІНІЯ «Візи»: підсумки роботи у І кварталі 2021 року»
Створено: 2021-04-01 11:54:06Оновлено: 2021-04-01 11:55:51
За підсумками роботи «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи» у І кварталі 2021 року операторами опрацьовано 9329 вхідних дзвінків, що порівняно з аналогічним періодом минулого року, втричі більше. Традиційно лідирують питання щодо попередньої реєстрації в електронну чергу до Центру «Віза», оформлення паспортів, отримання «Картки криворіжця».
Разом з тим, з другої половини березня мають місце технічні проблеми в роботі нашої «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» 0-800-500-459. Ми постійно інформуємо криворіжців на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, а також на вебпорталі Центру «Віза» про наявні незручності. Роботи по відновленню безперебійної роботи «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» ведуться постійно із залученням представників ТОВ «Коффі Софт» - надавача послуг з обслуговування системи автоматизованої обробки дзвінків «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ», ПАТ «Укртелеком» та управління інформаційно-комунікаційних технологій виконкому Криворізької міської ради. У разі, якщо Ви маєте нагальне питання, що відноситься до компетенції Центру «Віза» просимо звертатись до Контакт-центру 15-20.
Сподіваємося, що найближчим часом Ви зможете без перешкод підтримувати з нами зв'язок!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
01 квітня 2021