Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Детінізація трудових відносин

Створено: 2018-02-01 11:28:22Оновлено: 2018-02-01 11:30:12

У минулому році в Україні стартувала запроваджена Урядом і парламентом пенсійна реформа. Ураховуючи, що нова реформа диктує збільшення страхового стажу щороку, питання легалізації найманої праці на сьогодні залишається дуже актуальним.

30.01.2018 у виконкомі Криворізької міської ради під головуванням заступника міського голови  Шаповалова Г.М., відбулося засідання  міської робочої групи з питань функціонування об’єктів бізнесу, на якому були підведені підсумки роботи районних робочих груп щодо легалізації найманої праці протягом 2017 року.

На засіданні були присутні представники Криворізьких ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області, виконкомів районних у місті рад, Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області та відділу з питань додержання законодавства про працю, застрахованих осіб, зайнятість, працевлаштування інвалідів та з питань дитячої праці у Криворізькому регіоні Головного управління Держпраці  у Дніпропетровській області.

У ході засідання відбулася конструктивна бесіда щодо активізації у 2018 році заходів, направлених на легалізацію найманої праці та продовження проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з населенням, суб’єктами господарювання в частині додержання законодавства з питань належного оформлення трудових відносин.

Загалом у 2017 році районними робочими групами, спеціалістами структурних підрозділів виконкому міської ради, Криворізьких об’єднаних податкових інспекцій проведено моніторинг щодо легалізації найманої праці майже на 14 тис. об’єктах бізнесу. У результаті спільних заходів за вказаний період податковими інспекціями було легалізовано 9,5 тис. найманих працівників.


 

01 лютого 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради