ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ ПРОДОВЖУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ У ГРУДНІ
Створено: 2021-12-10 15:40:30Оновлено: 2021-12-10 15:44:35
З 06.12.2021 по 10.12.2021 під час онлайн-консультацій у Контакт-центрі 1520 криворіжці мали можливість поставити свої запитання до заступників голів Тернівської, Саксаганської та Інгулецької районних у місті рад, начальників управління житлової політики та природних монополій департаменту розвитку інфраструктури міста та управління охорони здоров’я виконкому міської ради.
06.12.2021 розпочала тиждень онлайн-прийомів начальник управління житлової політики та природних монополій департаменту розвитку інфраструктури міста СВІТЛАНА СЕРЕЖЕНКО та відповіла мешканцям на питання.
- Навіщо створювати ОСББ?
Українське законодавство дає змогу співвласникам багатоповерхових будинків самостійно обрати як і хто буде утримувати будинок, займатися оновленням внутрішньої інфраструктури та проводити планові роботи у будинку, тобто обрати форму управління. На перший погляд цей процес видається важким та не зрозумілим, але це не так. Якщо ви готові змінити ваш будинок, то у вас виникне одне запитання: «Як це все організувати?».
Зазначаємо, що з 1 липня 2015 року набрав чинності Закон України «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку», яким передбачено, що мешканцям багатоквартирних будинків необхідно обрати управителя або створити у своєму будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку. Основний Закон, який визначає правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об'єднань співвласників багатоквартирного будинку, власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку – це Закон України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».
Об'єднання створюється для забезпечення і захисту прав співвласників та дотримання їхніх обов'язків, належного утримання та використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та статутними документами. Об'єднання створюється як непідприємницьке товариство для здійснення функцій, визначених законом. Згідно з чинним українським законодавством лише при створенні об‘єднання співвласників багатоквартирного будинку можливе ухвалення спільних рішень в умовах спільного володіння майном.
- Переваги створення ОСББ?
Відповідь на це запитання просте та актуальне для мешканців, які бажають змінити форму управління будинком при створенні ОСББ, це:
- самостійна участь у формуванні свого бюджету;
- визначення об‘ємів внесків на будинок;
- вибір представників робочих спеціальностей, які робитимуть ремонтні роботи; підрядників, умови роботи з ними, вплив на якість послуг та робіт, що здійснюються ними, самостійне визначення черговості робіт по поточному ремонту будинку.
В результаті підвищується зацікавленість, відповідальність і, як наслідок, ефективність управління спільною власністю, а також покращується обслуговування самого будинку.
Наразі в місті організовано більше 700 ОСББ. Ба більше, цей процес продовжується та щотижнево ця цифра зростає.
Більш детальну інформацію щодо створення ОСББ, можливо отримати на офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу Криворізький ресурсний центр виконавчого комітету Криворізької міської ради в рубриці «Все про ОСББ».
У вказаній рубриці розроблено методичний посібник зі створення та діяльності ОСББ.
- Як правильно оформити протокол загальних зборів співвласника багатоквартирного будинку?
Раніше ми надавали роз’яснення, з яких питань та в якій послідовності слід проводити загальні збори співвласників багатоквартирного будинку. Наразі зупинимось на питанні, як правильно оформити рішення, прийняті на загальних зборах. Рішення зборів співвласників оформляється протоколом, який підписується усіма співвласниками (їх представниками), які взяли участь у зборах, кожен з яких ставить підпис під відповідним варіантом голосування ("за", "проти", "утримався"), за формою, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва ат житлово-комунального господарства від 25.08.2015 №203.
Задля зручності рекомендуємо скористатись посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1083-15#Text, де можна завантажити зразок протоколу в електронному вигляді та просто заповнити його. Отже, нагадуємо, що на загальних зборах співвласників розглядаються такі питання: розпорядження спільним майном багатоквартирного будинку; встановлення, зміну та скасування обмежень щодо користування ним; визначення управителя та його відкликання; затвердження та зміну умов договору з управителем; обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем; здійснення контролю за його виконанням; визначення повноважень управителя щодо управління багатоквартирним будинком; проведення поточного і капітального ремонтів, реконструкції, реставрації, технічного переоснащення спільного майна багатоквартирного будинку та визначення підрядників для виконання таких робіт, тощо.
Також на загальних зборах співвласники вирішують питання щодо: визначення переліку та розміру витрат на управління багатоквартирним будинком; вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги (укладення індивідуального та/або колективного договору про надання комунальної послуги).
Протоколи з питань: визначення управителя та його відкликання; затвердження та зміну умов договору з управителем; обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем; здійснення контролю за його виконанням складаються не менш як у двох примірниках, один з яких зберігається в управителя, а другий передається на зберігання виконавчому комітету сільської, селищної, міської ради за місцем розташування багатоквартирного будинку, який розміщує результативну частину рішення, прийнятого зборами співвласників, на своєму офіційному веб-сайті. Протоколи зборів співвласників з інших питань на зберігання до виконкому міської ради не надаються.
У протоколі обов’язково зазначається така інформація про співвласників (їх представників), які взяли участь у зборах співвласників: прізвище, ім’я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представника).
Протокол підписується усіма співвласниками (їх представниками), які взяли участь у зборах, кожен з яких ставить підпис під відповідним варіантом голосування ("за", "проти", "утримався"), а відсутні на зборах співвласники протягом 15 календарних днів з дати проведення зборів співвласників можуть прийняти участь у голосування шляхом заповнення листків опитування. Листки письмового опитування співвласників пронумеровуються, прошнуровуються та додаються до відповідного протоколу зборів. Порядком зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку та розміщення інформації про рішення, прийняті такими зборами (Постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 за №109) визначено процедуру зберігання виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку (далі - протоколи) та розміщення ними на своєму офіційному веб-сайті інформації про рішення, прийняті такими зборами.
Отже, після складення протоколу уповноважений зборами співвласник або управитель надсилає до виконавчого комітету за місцем розташування відповідного багатоквартирного будинку рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання, заяву за формою (форму заяви можна знайти за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/109-2016-%D0%BF#n30) разом з протоколом. Після надходження до виконавчого комітету заяви та протоколу відповідальний за зберігання протоколу перевіряє: відповідність заяви затвердженій формі; наявність в протоколі рішень з питань, протоколи щодо розгляду яких підлягають зберіганню; відповідність форми протоколу формі, затвердженій Мінрегіоном.
У разі невідповідності заяви затвердженій формі, відсутності в протоколі рішень з питань, протоколи щодо розгляду яких підлягають зберіганню та/або невідповідності форми протоколу формі, затвердженій Мінрегіоном, відповідальний за зберігання протоколу у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня надходження зазначених документів до виконавчого комітету, повертає їх заявнику із зазначенням конкретних підстав для повернення. Заява та протокол повертаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме їх отримання заявником.
У разі відсутності підстав для повернення поданих заявником документів відповідальний за зберігання протоколу вносить дані у журнал обліку протоколів за формою згідно з додатком 2 та надсилає протягом п’яти робочих днів з дня надходження документів повідомлення заявнику про факт взяття протоколу на зберігання.
Розглянемо найпоширеніші помилки, які допускаються при складанні протоколів:
1. Список співвласників багатоквартирного будинку вноситься до проекту протоколу заздалегідь, тоді як деякі з них відсутні під час проведення зборів, тож відповідні графи протоколу залишаються незаповненими. У такому випадку протокол буде повернуто з відмовою у зберіганні, оскільки він не відповідає затвердженій формі.
2. У голосуванні прийняли участь мешканці, що не є власниками квартир та, відповідно, співвласниками багатоквартирного будинку (у графі «документ, що підтверджує право власності на квартиру/нежитлове приміщення» зазначено ордер, договір найму, тощо). Такий протокол теж не буде прийнято тому, що такі помилки призводять до неправильного підрахунку голосів та самого факту прийняття відповідних рішень.
3. У графі «Результат голосування» співвласником не зазначено «за», «проти», або «утримався». Такий протокол також не відповідає затвердженій формі та не буде прийнято на зберігання. Тож, радимо бути уважними при складання протоколів загальних зборів.
07.12.2021 онлайн – прийом провела заступник голови Саксаганської районної у місті ради АЛЛА НАГНІЙ, яка відповіла на запитання мешканців щодо:
- перерахунку оплати за послуги з теплопостачання через незадовільне опалення у квартирі;
- незгоди з тарифами на електричну енергію;
- неякісного прибирання прибудинкової території по вул. Космонавтов,25.
09.12.2021 Ірина Брилькова - заступник голови Тернівської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради відповідала на запитання мешканців щодо низького тиску холодної води по вул.Гастелло,65.
В той же день спілкувався з криворіжцями начальник управління охорони здоров’я виконкому міської ради КОСТЯНТИН МУРАШКО.
- Щодо пільгового медикаментозного забезпечення мешканців міста.
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» КМР тимчасово укладено угоди з аптеками приватної форми власності, які здійснюють забезпечення медикаментами на пільговій основі за електронними рецептами, наданими сімейним лікарями.
Надаємо перелік вищезазначених підприємств:
ТОВ «Аптеки медичної академії»:
- м. Кривий Ріг, вул. Петра Калнишевського, буд.13, приміщення 49
- м. Кривий Ріг, пр. Миру, буд 28 приміщення 601
- м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд 19 приміщення 71
ТОВ Медична Компанія «Іріс»:
-м. Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса,36 Аптека №27
-м. Кривий Ріг, вул. Соборності,38 Аптека №88
-м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського,100А Аптека №32
ТОВ «Регіональна аптечна мережа «Руан»:
-м. Кривий Ріг, вул. Мусоргського,24 Аптека №50
-м. Кривий Ріг, вул. Чарівна, 5 Аптека №87
-м. Кривий Ріг, вул. Доватора,2 Аптека №79
-м. Кривий Ріг, вул. Кузнецова,2 Аптека №80
-м. Кривий Ріг, вул. Свято-Георгіївська,23 Аптека №88
-м. Кривий Ріг, вул. Петра Калнишевського,11 Аптека №126
-м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна,70 Аптека №14.
- Щодо укладання декларації на медичне обслуговування з сімейним лікарями надаємо актуальну інформацію щодо лікарів, які укладають декларації на теперішній час.
№ з/п |
ПІБ
|
Посада |
Амбулаторія ЗПСМ (адреса) |
Телефон |
КНП «ЦПМСД №2» КМР , вул. Мусоргського, 32а приймальня 94-81-40, 0676285473 |
||||
1 |
Фоменко Геннадій Юрійович |
лікар-терапевт |
Амбулаторія №4 вул. Електрозаводська,22а |
067 628 54 63 |
2 |
Козак Роман Русланович |
лікар-педіатр |
Амбулаторія №3, вул. Міровича, 9 |
067 628 54 70 |
3 |
Грошко Катерина Юріївна |
лікар-педіатр |
Амбулаторія №4 вул. Електрозаводська,22а |
067 628 54 54 |
КНП «ЦПМСД №3» КМР , вул. Женевська, 6-б, приймальня 94-80-91, |
||||
4
|
Солонинка Тетяна Олександрівна |
педіатр |
Амбулаторія №7 мкрн 7-й Зарічний, 9а
|
067 628 54 96 |
КНП «ЦПМСД № 4 » КМР, вул. В. Великого, 21 приймальня 0676285622 |
||||
5 |
Бараненко Анастасія Сергіївна |
педіатр
|
Амбулаторія № 1 вул. В.Великого, 21 |
067 628 51 49
|
6 |
Гонтар Катерина Олександрівна |
педіатр |
Амбулаторія № 3 |
067 628 55 83 |
КНП «ЦПМСД №5» КМР, вул. Криворіжсталі, 2 приймальня 0676285112 |
||||
7 |
Кедровська Іванна Сергіївна |
педіатр |
Амбулаторія № 1 вул. Святогеоргіївська, 8а |
067 559 90 03 |
КНП «ЦПМСД №7» КМР, вул. Каткова, 2 приймальня 0676280731 |
||||
8 |
Ковальова Олена Іванівна |
лікар-терапевт |
Амбулаторія №1 вул. Каткова, 2 |
067 628 10 02 |
9 |
Дубіна Тетяна Миколаївна |
сімейний-лікар |
Амбулаторія №1 вул. Каткова, 2 |
067 628 07 31 |
10 |
Сімко Юрій Пилипович |
сімейний-лікар |
Амбулаторія №1 вул. Каткова, 2 |
067 628 07 31 |
|
|
|
|
|
Приватні підприємства
|
||||
1 |
Білоусенко Дар’я Олександрівна |
лікар-терапевт |
мкрн. Сонячний, 13/106 |
050 078 79 39 |
2 |
Колб Наталія Олександрівна |
сімейний лікар |
вул. В. Великого, 29 в |
067 491 10 10 066 917 94 66 |
3 |
Гора Марина Вікторівна |
педіатр |
ЛДЦ ТОВ «Медіком Кривбас» вул. Пушкіна, 13о |
098 410 57 57 |
4 |
Севенко Марина Валеріївна |
педіатр |
мкрн. 5-й Зарічний, 4/3 |
098 226 88 85 |
5 |
Чорновол Ірина Володимирівна |
сімейний лікар |
вул. Каткова, 71А |
068 398 85 87 |
6 |
Гончаренко Наталя В’ячеславівна |
педіатр |
вул. Каткова, 71А |
068 398 85 87 |
7 |
Козакова Олена Сергіївна |
сімейний лікар |
вул. В. Великого, 29 в |
067 491 10 10 066 917 94 66 |
8 |
Ляшенко Олексій Іванович |
сімейний лікар |
вул. В. Великого, 29 в |
067 491 10 10 066 917 94 66 |
9 |
Чумак Тетяна Володимирівна |
сімейний лікар |
вул. В. Великого, 29 в |
067 491 10 10 066 917 94 66 |
10 |
ТОВ «МЕДІКОМ КРИВБАС» Лікувально-діагностичний центр |
0 800 307 300 |
50056 мкрн. Сонячний, 59 |
0 800 307 300 |
11 |
ТОВ «Медичний центр «Первинка-2» |
068 037 09 90 |
вул. Самотічна,13/31
|
068 037 09 90 |
12 |
Бухтіярова Тетяна Юріївна |
сімейний лікар |
пров. Бульварний, 3
|
096 211 05 44 |
13 |
Дорошенко Олег Олександрович |
сімейний лікар |
вул. Кобилянського, 219 |
097 686 76 89 095 274 63 85 |
14 |
Кирій Дарія Юріївна |
сімейний лікар |
вул. Кобилянського, 219 |
097 167 71 71
|
15 |
Колеснік Вікторія Семенівна |
сімейний лікар |
вул. Кобилянського, 219 |
096 527 35 52 |
16 |
Некторова Наталія Геннадіївна |
сімейний лікар |
вул. В.Великого, 29 В |
097 853 67 27 |
17 |
Лещенко Сергій Вікторович |
сімейний лікар |
вул. Каткова, 71 А |
097 722 59 41 |
18 |
Скобліков Олександр Миколайович |
сімейний лікар |
вул. Каткова, 71 А |
097 722 59 41 |
19 |
Петренко Стелла Вікторівна |
сімейний лікар |
вул. Спаська, 3 |
097 263 46 91 |
20 |
Ступко Маргарита Євгенівна |
сімейний лікар |
вул. Незалежності, 8/40 |
096 836 07 41 |
21 |
Хорольська Валентина Леонідівна |
сімейний лікар |
пров. Бульварний, 3/3 |
098 063 66 30 |
22 |
Чорновол Катерина Олександрівна |
сімейний лікар |
вул. Каткова, 71 А |
068 398 85 87 |
23 |
Голуб Юлія Василівна |
педіатр |
вул. Каткова, 71 А |
068 398 85 87 |
10.12.2021 онлайн – прийом провів заступник голови Інгулецької районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ІГОР ЛИСЕНКО та проінформував щодо:
- ремонту покрівлі та надання роз’яснення по нарахуванню за отримані послуги ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» по вул. Переяславська,19;
- завершення обрізки дерев на прибудинковій території, заміни труб водопостачання та водовідведення в підвальному приміщенні по пр-ту Південний,38;
- встановлення у під’їзді будинку по вул. Гірників,44 засобів для осіб з обмеженими можливостями.
Усі бажаючі мешканці мали можливість поспілкуватися, отримати відповіді та роз’яснення на свої питання. Озвучені питання взяті на контроль.
10 грудня 2021