«Для чого, як і де, отримати КЕП криворіжцям?»
Створено: 2020-12-10 14:46:12Оновлено: 2020-12-10 16:03:33
Центр «Віза» інформує криворіжців про те, що з впровадженням інноваційних технологій, сьогодні є можливість отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, адміністративні послуги органів державної влади без особистих візитів до служб та установ. Запровадження доступу до низки безкоштовних електронних сервісів дає змогу зберегти дорогоцінний час та зробити спілкування з суб’єктами надання адміністративних послуг комфортним і зручним. Особливо актуально отримувати послуги не виходячи з дому в період карантину.
Для отримання послуг онлайн потрібно отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) - це аналог власноручного підпису. Він надає електронному документу такої ж юридичної сили, як і паперовому.
Де і як отримати КЕП?
Надавачами КЕПу є акредитовані центри сертифікації ключів (АЦСК), що внесені до довірчого списку Центральним засвідчувальним органом – наразі це Мінцифра. З переліком можна ознайомитись за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry або на вебпорталі Центру «Віза» на сторінці «Публічні реєстри» (№123), в розділі «Послуги». КЕП можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно як онлайн, так і офлайн.
Щоб отримати підпис офлайн, Вам потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги та заповнити реєстраційну форму з вказуванням паспортних даних й номеру платника податків. Для громадян, які досягли 18-річного віку є можливість отримати КЕП при оформленні паспорта громадянина України в формі ID-картки або внести його на раніше видану ID в підрозділах Державної Міграційної Служби;
Отримати підпис онлайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку і оформити КЕП можна через особистий кабінет.
Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно. Також можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис платно. Наприклад, для отримання е-підпису через ДП Дія необхідно придбати сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг.
Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії онлайн через веб-сайт надавача.
З 07.11.2020 використовувати КЕП можна тільки з захищених носіїв: токен чи зберігання в депозитарії (захищене хмарне сховище). Зберігайте особистий ключ та пароль до нього у таємниці. Це вимога Закону "Про електронні довірчі послуги". Звертаємо Вашу увагу на те, що особистий ключ КЕП не можна передавати іншій особі, інакше він буде вважатися скомпрометованим, тобто недійсним.
Бережіть себе – будьте здорові!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
10 грудня 2020