ЗРУЧНІ ПОСЛУГИ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ
Створено: 2021-11-10 15:34:09Оновлено: 2021-11-10 15:41:10
КОМЕНТУЄ ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
- Де у місті можна отримати архівну довідку?
З 01 листопада 2021 року послуга «Надання архівних довідок соціально-правового характеру та копій документів, що зберігаються в архівному відділі» надається тільки у Центрі «Віза» («Центр Дії») та його територіальних підрозділах.
Публічна послуга «Надання архівних довідок соціально-правового характеру та копій документів, що зберігаються в архівному відділі» включає у себе видачу архівних довідок про підтвердження факту роботи, нарахування заробітної плати, підтвердження пільгового стажу роботи та інше.
Для замовлення архівної довідки необхідний пакет документів:
- заява суб’єкта звернення;
- довіреність, оформлена в установленому законодавством порядку (у разі подання документів уповноваженою особою суб’єкта звернення);
- копія трудової книжки (щодо документів, що стосуються трудової діяльності особи).
- Як самостійно перевірити стан виконання послуги?
Замовники послуг Центру «Віза» («Центр Дії») мають можливість перевірити стан виконання послуг не виходячи з дому, через вебпортал Центру.
Варіант №1: «швидкий» спосіб без авторизації. На головній сторінці у вікні «Перевір стан документу/справи» необхідно ввести номер Вашої справи та натиснути кнопку «Перевірити». Після цього відобразиться статус Вашої справи.
Варіант №2: детальний перегляд інформації по усім Вашим зверненням (номер справи, дата, назва послуги та стан звернення, адреса об’єкта, планова дата виконання, результат).
Для цього потрібно:
1. перейти на вебпорталі Центру «Віза» у розділ «Мій кабінет»;
2. авторизуватися зручним способом (Електронний підпис, Bank ID, Дія ID, «Картка Криворіжця»);
3.переглянути стан своїх звернень;
4. переглянути та роздрукувати результат (у разі отримання онлайн послуги).
Також нагадуємо, що при готовності документів на зазначений у Вашому зверненні номер мобільного телефону невідкладно направляється СМС-повідомлення наступного змісту:
CNAP: «Документи готові (Код №ХХХХХХ), адреса отримання, реєстрація: https://cutt.ly/ER2xkZ4», де номер коду ідентифікує саме Ваше звернення, а посилання для реєстрації – це миттєва можливість відразу зареєструватися в електронній черзі за попереднім записом на видачу документів.
Оскільки в умовах карантинних обмежень прийом замовників послуг здійснюється лише за попереднім записом в електронну чергу, отримати безкоштовну, фахову консультацію перед замовленням послуг можна за допомогою інформаційних сервісів:
- «Гарячої» лінії «Візи» 0-800-500-459;
- Контакт-Центр 1520 (з питань запису на прийом до Центру);
- ел. пошта: [email protected].
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected];
http://viza.kr.gov.ua
КОМЕНТУЄ ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛОЛІТА КІЙЛО
- Як здійснити реєстрацію права власності в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно?
Для реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно можна звернутися до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради або до його територіальних підрозділів та надати мінімум документів:
- Документ, що посвідчує особу заявника (передбачена можливість пред’явлення цифрового е-паспорта з використанням мобільного застосунку «Дія»);
- Квитанція про сплату адміністративного збору, або документ, що звільняє від сплати адміністративного збору (сплатити за послугу можна онлайн, оплата підтверджується з кодом квитанції через Державний сервіс перевірки квитанцій).
Послуги у Центрі «Віза» («Центр Дії») – безкоштовні! Ви сплачуєте тільки адміністративний збір, визначений на законодавчому рівні.
- Документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно.
Прийом замовників послуг та видача готових результатів здійснюється у Центрі адміністративних послуг «Віза» («Центр Дія») виключно за попереднім записом (на виконання Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 №16).
ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА ПРИЙОМ?
на вебпорталі Центру «Віза» https://viza.kr.gov.ua у розділі «Електронна черга» – «Попередня реєстрація»;
за допомогою мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронну чергу Центру адміністративних послуг «Віза», який доступний для безкоштовного завантаження на Google Play;
через чат-бот, який працює у популярних месенджерах Telegram та Viber. Знайти його можна за прямим посиланням або зісканувавши QR-код.
- Як самостійно зареєструвати ФОП?
Для того щоб самостійно зареєструвати ФОП без участі державного реєстратора, необхідно обрати сучасний та простий е-сервіс на порталі «Дія». Для цього необхідно авторизуватися за допомогою КЕП та подати заявку про відкриття ФОП через Єдиний вебпортал електронних послуг Дія за посиланням https://cutt.ly/zmgSqOg .
Потім процедура відбувається автоматично.
- Як здійснити прийом заявників в офісах «ПРОПИСКИ» м.Кривого Рогу?
Послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання надаються з дотриманням обмежувальних протиепідемічних заходів на період карантину, як споживачами послуг, так і службовцями «офісів послуг».
Задля дотримання всіх карантинних обмежень слідуємо ОСНОВНИМ ПРАВИЛАМ, встановленим на законодавчому рівні, Постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 №16 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Протоколу позачергового засідання Криворізької міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради від 18.10.2021 № 18.
- Прийом здійснюється ВИКЛЮЧНО ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами.
- ОЧІКУВАННЯ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗЗОВНІ ПРИМІЩЕННЯ з дотримання принципів соціального дистанціювання (1,5 метра).
ПРИЙОМ ГРОМАДЯН З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА НАСТУПНИМ ГРАФІКОМ: З 08.00 ДО 16.30 (З ПОНЕДІЛКА ПО П’ЯТНИЦЮ, ТА КОЖНУ ДРУГУ СУБОТУ МІСЯЦЯ), ОБІДНЯ ПЕРЕРВА З 12.30 ДО 13.00.
10 листопада 2021