Порядок повернення помилково/надміру сплачених коштів за надання адміністративних послуг
Створено: 2017-11-10 16:12:53Оновлено: 2017-11-10 16:13:46
Шановні споживачі адміністративних послуг!
В більшості випадків, для проведення реєстрації нерухомості Вам доведеться сплатити адміністративний збір за надання адміністративних послуг, сума якого різниться в залежності від умов та строків реєстрації. Законодавством визначено категорії населення, які звільнені від оплати реєстрації нерухомості.
Що ж робити, якщо Ви, раптом, заплатили більше, ніж необхідно? Або, взагалі, віддали гроші там, де платити не було ніякої необхідності?
Сподіваємось, Вам буде у нагоді корисна порада від Виконкому Криворізької міської ради.
Поверненням коштів, помилково сплачених в бюджет при реєстрації нерухомості, займається відповідний орган казначейства за поданням виконкому Криворізької міської ради.
Для отримання подання Вам необхідно звернутися в приймальню громадян виконкому Криворізької міської ради (м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, буд. 1, каб. 131; тел. (0564) 71-44-96) та написати заяву. При собі необхідно мати:
- оригінал та копію паспорту;
- оригінал та копію карти платника податків;
- оригінал та копію документа, який підтверджує сплату коштів, які необхідно повернути.
Протягом 15 календарних днів Ваша заява та документи будуть опрацьовані для подальшого звернення до органів казначейства.
Ми працюємо для Вас!
Контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-35, e-mail: [email protected].
10 листопада 2017