Адмінпослуги в Кривому Розі стають ще доступнішими: в Інгулецькому районі відкрито новий офіс для реєстрації місця проживання
Створено: 2016-11-10 09:20:26Оновлено: 2016-11-10 09:23:17
З 4 квітня 2016 року функції міграційної служби з питань реєстрації або зняття з реєстрації громадян передані органам місцевого самоврядування. За дорученням мера Юрія Вілкула для зручності криворіжців ці послуги надаються в кожному районі міста.
Мер Юрій Вілкул проінспектував роботу нового офісу муніципальних послуг в Інгулецькому районі.
У приміщенні був зроблений ремонт, придбано спеціальне обладнання, оргтехніка, меблі, проведено Інтернет. Для діток є кімната відпочинку, створені всі умови для людей з обмеженими можливостями.
Завідуюча відділом реєстрації Катерина П’ятакова сказала: «Завдяки допомозі міста, нам було виділено окреме приміщення, проведено хороший ремонт. Поруч з офісом знаходиться зупинка громадського транспорту, зручна транспортна розв'язка, що дуже важливо для наших відвідувачів. Створені всі необхідні умови, як того вимагає законодавство, для захисту персональних даних - є спеціальне обладнання, архівна кімната, відеоспостереження ведеться у всьому приміщенні».
З моменту передачі повноважень Інгулецьким відділом реєстрації місця проживання прийнято понад дев'ять тисяч жителів. Відділ прописки також видає довідки про реєстрацію місця проживання, місцезнаходження, зняття з реєстрації. Крім того, в будівлі також знаходиться районний підрозділ Центру адмінпослуг.
Спілкуючись з відвідувачами, мер Юрій Вілкул сказав: «Ми працюємо для людей і наш пріоритет - зробити все для зручності криворіжців. Створюючи такі офіси, в першу чергу, ми ставили завдання зробити процес отримання та надання адміністративних послуг для жителів максимально простим і доступним. З початку року в мережі муніципальних офісів вже надані адмінпослуги понад 250 тисячам криворіжців, що в два рази більше ніж минулого року».
Вже з наступного року за дорученням міського голови в Кривому Розі стартує пілотний проект «Прозорий офіс соціальних послуг». Начальник управління праці та соцзахисту Інеса Благун сказала: «Це унікальний не тільки для міста, а й області проект. Це - турбота про людей похилого віку. З відкриттям таких офісів пенсіонери зможуть отримувати послуги в одному місці. Йдеться про оформлення субсидій, матеріальної допомоги, довідок з Пенсійного фонду. Перший прозорий офіс буде відкритий в Інгулецькому районі в будівлі офісу муніципальних послуг ».
Довідково:
Офіс муніципальних послуг в Інгулецькому районі - другий з 7-ми районних відділів реєстрації. Перший був відкритий в Саксаганському районі по вулиці Володимира Великого, 32. Наступні до відкриття - Центрально-Міський і Довгинцівський відділи реєстрації.
10 листопада 2016