Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Юрій Вілкул: «У Кривому Розі створена одна із найкращих в Україні систем надання адміністративних послуг»

Створено: 2015-09-10 16:40:18Оновлено: 2015-09-11 10:38:06

«Питанням надання адміністративних послуг міськвиконком займається не один рік, і я вважаю, що у нас створена одна із найкращих систем в Україні. Але є над чим працювати. Нам, згідно закону, розширили повноваження, але 65-ю постановою заборонили вкладати кошти в ці всі роботи,- зауважив на вересневому засіданні виконкому міської ради міський голова Юрій Вілкул,- хоча ми зробили проекти, у нас є бачення, як вдосконалювати цей напрямок. Ми розширили приміщення, створили достойні умови для мешканців міста в нашому головному центрі, та є питання по роботі районних центрів, маємо тут також покращувати умови. Будемо працювати, будемо дивитися, щоб оптимально вирішити всі питання».

З початку року фахівці муніципального центру послуг розглянули майже 78 тисяч звернень. Це втричі перевищує показники аналогічного періоду минулого року. Надали 40 тисяч адміністративних, інших публічних послуг, що у 2,5 рази більше в порівнянні з 2014 роком. При цьому, кількість вмотивованих відмов зменшилася в 2,8 рази.

У 2015 році майже втричі зросли замовлення послуг з питань землекористування; в 1,5 рази - містобудування і архітектури; в 1,2 рази - дозвільної діяльності.

«Дії міської влади, спрямовані на покращення надання адміністративних послуг, в більшості своїй передують законодавчому врегулюванню цих питань. Хоча, Законом України «Про адміністративні послуги» затверджено роботу в центрах лише адміністраторів та повноважних представників суб’єктів надання адміністративних послуг, в Криворізькому центрі для зручностей мешканців за принципом «єдиного вікна» вже не один рік працюють повноважні представники суб’єктів надання комунальних послуг; відділів і управлінь виконкому міської ради; податкових інспекцій,- зазначила начальник відділу дозвільно-погоджувальних процедур виконкому міськради Наталія Романовська, - у цьому році до роботи залучилися служба зайнятості, бюро технічної інвентаризації, юристи Другого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Така норма лише зараз передбачена у відповідному проекті закону».

Відкритість, доступність та якість надання адміністративних послуг - саме ці критерії є головними для міської влади у плануванні цієї роботи.

Завдяки такому підходу лише у цьому році у Криворізькому центрі, в одному із небагатьох в Україні, розпочалося надання найбільш запитуваних у населення адмінпослуг Державної міграційної служби, Укрдержреєстру, Держземагентства із реєстрації місця проживання, бізнесу, нерухомого майна, земельних ділянок, оформлення паспортів громадян України. На сьогодні ці реєстраційні послуги є домінуючими в загальній структурі послуг центру (47%).

«За офіційними звітами цих служб, кількість звернень до центру повинна зрости до 200 тисяч. Тому, для якісного обслуговування такої чисельності замовників вжито необхідних заходів по створенню належних умов, матеріально-технічного забезпечення роботи центру,- повідомила Наталія Романовська,- виходячи із наявних ресурсів - облаштування приміщення реєстраційною залою надає змогу щоденно обслуговувати до 500 суб’єктів звернень».

Завершується робота з обладнання центру «Електронною чергою» і отримання електронних ключів для доступу адміністраторів до Державних реєстрів речових прав на нерухоме майно та юридичних і фізичних осіб-підприємців, а це ще один крок до спрощення умов ведення бізнесу, дерегуляції. Також, серед новацій – запровадження електронних сервісів замовлення через центр в он-лайн режимі декларацій санітарно-епідеміологічної служби та витягів із Державного земельного кадастру.

Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(056)440-04-32,
mediakrivbass@ukr.net


 


 

10 вересня 2015

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради