МІСЬКИЙ ГОЛОВА ЮРІЙ ВІЛКУЛ: СТВОРЮЄМО НОВІ Е-СЕРВІСИ ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ КРИВОРІЖЦІВ
Створено: 2020-08-10 14:21:13Оновлено: 2020-08-10 14:24:06
Які сучасні тенденції управління громадою в умовах цифрової трансформації вплинуть на комфорт проживання мешканців в Криворізькій громаді?
Відкритість, прозорість, оперативність, ефективність влади – це вимога часу і нові е-сервіси – це потреба криворіжців приймати активну участь в розбудові нашої громади.
У виконкомі міської ради йдуть системні роботи до тестування проєктів міського голови Юрія Вілкула – е-сервісів:
· КОНТАКТ-ЦЕНТР з мобільним додатком;
· Єдиний кабінет мешканця;
· Оцінка якості надання послуг органами місцевого самоврядування;
· Електронний реєстр комунальної нерухомості;
· Е-енергоменеджмент , тощо.
Сподіваємося, що реалізація цих проектів, за підтримки криворіжців, – завдасть новий стимул розвитку Криворізької громади, активне залучення громадян до цієї роботи, сприятиме відкритості та прозорості влади.
Серед перших – планується тестовий стартап Електронного Контакт-центру (єдиної та зручної системи звернень мешканців до органів місцевого самоврядування з питань, віднесених до компетенції міської влади) та сервісу «Консультації з громадськістю».
СЛІДКУЙТЕ ЗА НОВИНАМИ!
НЕЗАБАРОМ ДІЗНАЄТЕСЯ ДЕТАЛЬНО!
Довідково: Сервіси створено відповідно до Концепції SMART CITY 2020, затвердженої рішенням міськради від 30.06.2020 № 4777.
10 серпня 2020