Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ РЕСУРС ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ГРОМАДОЮ!

Створено: 2024-07-10 14:13:18Оновлено: 2024-07-10 14:17:51

Електронний сервіс Контакт-центр 1520 виконує значну роботу з  прийому повідомлень від мешканців міста з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.

Контакт-центр 1520 працює для мешканців міста  7 днів на тиждень та 365 днів на рік.  Це постійний супровід найрізноманітніших потреб  криворіжців: від аварій, звалищ, безпритульних тварин, роботи транспорту, дитячих майданчиків і парків, до проблем, пов’язаних з наданням медичних, освітніх послуг, підтримки вразливих верств населення тощо. Зазвичай такі запитання ставлять мешканці, коли телефонують на 1520 або звертаються на сайт.

Наша статистика свідчить, що найчастіше (86%) до нас звертаються за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв'язку). Нагадуємо, що зателефонувати нам можна щодня з 08.00 до 20.00.

Сайт Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua також користується популярністю: щомісячно його відвідують  майже 5 тис. користувачів. При цьому, 14% від усіх заявок, які зафіксовані у поточному році, складені криворіжцями самостійно через свої особисті кабінети на нашому сайті. Це зручно, адже ви можете скористатися сайтом у будь – який час доби; завантажити необхідні фото-відеоматеріали або документи, а потім й відслідковувати виконання заявки та отримати відповідь в своєму електронному кабінеті від суб’єкта виконання, який вирішував проблемне питання.

Коротка статистика нашої роботи у I півріччі 2024 р:

1. З 01 січня ми прийняли майже 90 тисяч дзвінків і повідомлень, з них 24300 (27%) оформлені у заявки, які автоматично відправлені на виконання до виконавців. Інші дзвінки, а їх понад 65 тисяч – це консультації, які надавалися заявникам безпосередньо під час спілкування з операторами.


2. ТОП сфер життєдіяльності, з проблемними питаннями по яких найчастіше звертаються криворіжці:

3. У  I півріччі 2024 року  у Контакт – центрі проведено 71 онлайн-прийом керівників органів місцевого самоврядування, на яких розглянуто понад 500 питань, з яких 85  оформлені у заявки, інші 490 заявників  отримали  консультації від фахівців під час прийому.

ДЯКУЄМО ВАМ ЗА НЕБАЙДУЖІСТЬ І ДОВІРУ.

МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

10 липня 2024

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради