До відома мешканців та гостей міста!
Відділ транспорту і зв’язку виконкому міської ради інформує, що в місті реалізується проект "Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту".
Клієнти Укрпошти можуть відправляти та отримувати документи через поштове відділення більш ніж по 60 видах адміністративних послуг. Або навіть не виходячи з дому, через Вашого листоношу.
Зокрема, скориставшись послугами поштового зв’язку, Ви можете відправити заяву та пакет документів для отримання:
- довідки про отримання доходів (пенсії);
- субсидії на відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, придбання твердого та скрапленого газу;
- посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї, учасника війни, інваліда війни, ветерана праці, дитини війни тощо;
- рішення про присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна;
- ордеру на видалення зелених насаджень;
- акту обстеження земельної ділянки на наявність зелених насаджень;
- державних соціальних допомог;
- державних компенсаційних виплат;
- послуг Державної реєстраційної служби України (державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, проставлення апостилю на офіційних документах тощо).
За Вашим бажанням, замовлений документ можна отримати у відділенні поштового зв’язку або листоноша доставить його Вам додому.
10 липня 2014