КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 В ЦИФРАХ І ФАКТАХ:
Створено: 2024-06-10 10:24:22Оновлено: 2024-06-10 10:41:57
Електронний сервіс Контакт-центр 1520 виконує значну роботу з прийому повідомлень від мешканців міста з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання.
Найпоширенішим засобом зв’язку з нами є телефонний дзвінок на номери 15-20 (тільки "Київстар"), (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв'язку). Так, у травні поточного року працівниками Контакт-центру 1520 опрацьовано більше 11 тис. телефонних дзвінків, з яких: вхідних – 6,6 тис. та вихідних - 5,2 тис. Таким способом було зареєстровано 2724 заявки, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонної розмови.
Сайт Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua також користується популярністю. Загальна чисельність відвідувань сайту за звітній місяць склала - 4 тис. За допомогою нього користувачі самостійно створили 390 заявок через свої особисті кабінети. Крім цього, на сайті публікується інформація надавачів житлово-комунальних послуг про проведення ними ремонтних робіт (у травні розміщено 297 таких заходів).
Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради є постійним ініціатором онлайн-прийомів керівників органів місцевого самоврядування. Для більш ефективної комунікації та надання кваліфікованої допомоги населенню у травні проведено 11 онлайн-прийомів, на яких було опрацьовано 98 питань та складено 9 заявок.
Загалом протягом травня в е-сервісі зареєстровано 3123 заявки від криворіжців. Детальнішу інформацію щодо розподілу проблематики питань подаємо на інфографіці.
Велика увага приділяється дзвінкам від Захисників і Захисниць та їх родин. Протягом травня їх найбільше турбували питання отримання медичного забезпечення, у тому числі безкоштовного зубопротезування, призначення та виплати державних соціальних допомог, матеріальних допомог з бюджету Криворізької міської територіальної громади, призначення та виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг тощо.
Передумовою ефективної роботи е-сервісу Контакт-центр 1520 є довіра мешканців, основи якої закладають такі елементи, як доступність, якість спілкування, продуктивність та результативність. Одним з наших пріоритетів залишається контроль за якісним виконанням Ваших заявок, тому принциповим є факт підтвердження Вами їх виконання. Станом на зараз 80% заявок, які надійшли протягом місяця, виконані, 20% перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.
Контакт-центр 1520 – це один з основних каналів комунікації криворіжців з органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами та іншими надавачами послуг. Сервіс зарекомендував себе для мешканців як ефективний метод вирішення їх питань.
Дякуємо Вам за небайдужість і довіру. Ми працюємо для Вас!
10 червня 2024