Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Оперативно реагуємо на «виклики» криворіжців

Створено: 2020-04-10 15:24:02Оновлено: 2020-04-10 15:27:43

«ГАРЯЧА» ЛІНІЯ ВІЗИ в період карантину дійсно гаряча. Щодня ми приймаємо більше 100 дзвінків, 5 адміністраторів ЦНАПу стали адміністраторами - операторами. Люди вдячні за її роботу: бо легко додзвонитись і дзвінки безкоштовні. А тому запитання – самі різні – від «коли відключать опалення?» до потреби у роз’ясненні складних адмінпослуг з реєстраційних питань.

 

 

  Криворіжці на зв’язку з нами і сприймають позитивно наші  рекомендації не відвідувати офіси послуг органів місцевого самоврядування під час карантину.

Сьогодні надаємо відповіді на нові «топові» запитання:

 

  • Чому не працюють відділи ДМС у Кривому Розі?

 

Відділи в м. Кривому Розі ГУ ДМС України у Дніпропетровській області працюють, але за окремим графіком, уточнити який можна на сайті за посиланням: https://bit.ly/2UcgcS7.

Контакти відділів:

-          Довгинцівсько-Металургійний: тел. 098-754-86-10;

-          Центрально-Міський: тел. 063-715-21-51;

-          Інгулецький: тел. 096-024-12-98;

-          Тернівський: тел. 097-100-98-14;

-          Саксаганський: тел. 096-600-37-70;

-          Покровський: тел. 098-605-47-80.

 

  • Що робити у разі втрати паспорта?

 

У зв'язку  з втратою паспорта громадянина України, в умовах карантину, громадяни можуть звернутися до територіальних підрозділів Державної міграційної служби, які працюють за окремим графіком https://bit.ly/2UcgcS7, а також до паспортних   офісів Центру «Віза», попередньо зателефонувавши на «Гарячу» лінію 0-800-500-459 щодо визначення дати та часу візиту, з метою упередження скупченості людей під час прийому.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» оформити  паспорт громадянина України у період карантину можливо незалежно від місця Вашої реєстрації.

 

  • Як подовжити договір оренди землі під час карантину?

 

Відповідно до ст.33 Закону України «Про оренду землі» орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов’язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку дії договору.  Тому, на час дії карантину, Ви можете надіслати на поштову адресу Центру «Віза»: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1,  відповідний пакет документів, з переліком якого можна ознайомитися на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua/, в розділі «Послуги земельного офісу», сторінка «Рішення міської ради» та обрати послугу  «Видача рішення міської ради про поновлення діючого договору оренди земельної ділянки комунальної власності».

Нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби  (СOVID-19)»: з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

 

  • Допоможіть одержати витяг з ДЗК.

 

Як ми вже повідомляли, раніше зазначена послуга користується неабияким попитом і її зручно самостійно отримати онлайн, незважаючи на карантин. Для цього потрібно перейти на Публічну кадастрову карту, обрати потрібну ділянку, заповнити запит та сплатити послугу онлайн. Повідомлення про готовність документу, а згодом і скан витягу (у форматі *pdf) буде надіслано на Вашу електрону пошту. У такий спосіб, потреба відвідувати ЦНАП відходить на другий план.

 

  • ·                 Як зареєструвати договір оренди земельної ділянки під час карантину?

 

Для реєстрації оренди земельної ділянки орендар подає до Центру «Віза» чи його територіальних підрозділів  документи по оренді земельної ділянки:

договір оренди;

документи, що посвідчують особу орендаря та документ, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи (у разі подачі документів уповноваженою особою);

підтвердження сплати адміністративного збору.

Результатом послуги є витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, як доказ того, що право орендаря визнано і захищається державою.

УВАГА! З метою запобігання поширенню на території України хвороби COVID-19 з 12 березня 2020 року на усій території України запроваджено карантин та оголошено надзвичайну ситуацію.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» визначено перелік адміністративних послуг, які можуть надаватися через центри надання адміністративних послуг у період дії карантину. Послуга з реєстрації права оренди земельних ділянок не входить до визначеного переліку, тому Центр «Віза» здійснюватиме прийом документів на реєстрацію оренди після закінчення карантину.

 

  • ·       Хто може і як заборонити реєстраційні дії на нерухоме майно?

 

Заборонити реєстраційні дії з нерухомим майном в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно можна двома способами:

 

  • ·       Як вступиту у спадщину під час карантину?

 

Для того, щоб отримати спадщину під час карантину, потрібно виконати два простих кроки:

Крок 1. Подати заяву про прийняття спадщини протягом 6 місяців з моменту її відкриття (тобто з моменту смерті особи або на момент оголошення особи померлою).

В умовах карантину варто звернути увагу на наступне.

Заява про прийняття спадщини спадкоємцем подається особисто нотаріусу за місцем відкриття спадщини або надсилається поштою, при цьому підпис спадкоємця на заяві засвідчується нотаріально.

Тобто, Ви маєте право засвідчити заяву про прийняття спадщини у будь-якого нотаріуса за своїм місцем мешкання, а вже посвідчену заяву надіслати до нотаріуса за місцем відкриття спадщини.

Важливо. У випадку, коли спадкоємець подає заяву особисто, днем прийняття спадщини буде день подання такої заяви нотаріусу. До заяви про прийняття спадщини, яка надсилається поштою застосовуються правила ч. 2 ст. 255 Цивільного кодексу України: заява, здана до установи зв’язку до закінчення останнього дня строку, вважається такою, що здана своєчасно, хоча нотаріусу вона надійшла після спливу строку.

Кому не потрібно протягом 6 місяців з моменту відкриття спадщини подавати заяву про прийняття спадщини:

– спадкоємцю, який постійно проживав разом із померлою особою на час відкриття спадщини, і який буде вважається таким, що прийняв спадщину, якщо протягом 6 місяців він не заявив про відмову від неї;

– малолітнім, неповнолітнім, недієздатним особам, а також особам, цивільна дієздатність якої обмежена.

Крок 2. Отримати свідоцтво про право на спадщину після спливу 6 місяців з дня відкриття спадщини:

– свідоцтво про право на спадщину видається за заявою спадкоємців, які прийняли спадщину, кожному з них окремо із визначенням прізвища, імені, по батькові та часток у спадщини інших спадкоємців;

– строк для звернення спадкоємця за отриманням свідоцтва про право на спадщину законодавством не обмежено.

Увага! Нотаріуси не є суб'єктами господарювання відповідно до Господарського кодексу України, а також не є учасником на ринку товарів, вони виконують виключно делеговані державою функції, керуючись Конституцією та Законом. Відтак постанова Кабінету Міністрів № 211 щодо заборони роботи до 24 квітня 2020 року суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, зокрема закладів громадського харчування (ресторанів, кафе тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів розважальної діяльності, фітнес-центрів, закладів культури, торговельного і побутового обслуговування населення, крім певної категорії суб'єктів, не стосується діяльності нотаріусів.

З метою забезпечення функціонування органів нотаріату, але недопущення скупчення людей, Мінюстом України було обмежено прийом громадян в усіх державних нотаріальних конторах країни та запроваджено чергування. Крім того, нотаріусам було наголошено на можливості вчинення саме невідкладних нотаріальних дій, з якими пов’язано пропуск передбачених законодавством строків та порушення прав громадян, за попереднім записом в телефонному режимі.

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ І СВОЇХ РІДНИХ!

МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я ВСИМ!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected],

http://viza.kr.gov.ua/   

 

 

 

 

10 квітня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради