20 000 ЗАЯВОК КРИВОРІЖЦІВ - Є!
Створено: 2021-03-10 11:06:25Оновлено: 2021-03-10 11:12:29
З вересня минулого року, в рамках проєкту «SMART-ГРОМАДА КРИВИЙ РІГ», запроваджено роботу електронного сервісу Контакт-центр.
Цей сервіс створено для оперативного реагування та ефективного розв’язання проблемних питань мешканців, виконання яких належить до повноважень місцевої влади. До сервісу під’єднані 130 виконавців, це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, структурні підрозділи виконкому міського ради та виконкоми районних у місті рад.
На сьогодні вже надійшло понад 20000 заявок від криворіжців. Левова частка з яких (81%) надійшла за телефоном 1520 або (056)499-1520, інші – через електронні ресурси (сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ та мобільний додаток). До речі, 72% заявників – це жінки.
Найактивнішими щодо звернень до Контакт-центру виявилися мешканці Металургійного, Саксаганського, Тернівського районів, які мають найвищі показники інтенсивності надходження заявок на 10 тис. мешканців – 659, 490, 440 відповідно при середньому по місту 401. Понад 2700 криворіжців зареєстрували у Контакт-центрі особисті кабінети, у поточному році сайт переглянуло майже 130 000 осіб.
З останніх новацій для удосконалення взаємодії з мешканцями є запровадження з березня 2021 віртуальних он-лайн приймалень районів у Контакт-центрі 1520.
Продовжують бути затребуваними онлайн-консультації керівників структурних підрозділів виконкому Криворізької міської ради у Контакт-центрі за телефонами 1520; (056) 499-15-20.
Розділ Новин на нашому сайті має актуальну та корисну інформацію для криворіжців, в ньому кожен може ознайомитися з відповідями на актуальні питання.
Крім проблемних та актуальних питань від криворіжців до Контакт-центру надходять також пропозиції з різних напрямків, що впливають на комфортні умови проживання у нашій територіальній громаді.
Бувають й випадки, коли телефонують з інших міст, з приводу отримання досвіду впровадження е-сервісу. Нещодавно навіть звернулися з консультацєю журналісти з телевізійної передачі «Жди меня» щодо пошуку людини.
Маємо й понад 320 подяк на адресу і міського голови, і працівників Контакт-центру, і широкого кола виконавців.
Дякуємо Вам за довіру!
10 березня 2021