КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ РЕСУРС ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ГРОМАДОЮ!
Створено: 2025-02-10 09:55:47Оновлено: 2025-02-10 10:00:27
Електронний сервіс Контакт-центр 1520 вже понад чотири роки виконує значну роботу з прийому повідомлень від мешканців міста з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.
У січні цього року топовими темами, з якими звертались криворіжці, були такі:
Хочемо зауважити, що ми приймаємо заявки не тільки телефоном, а й через наш сайт spilkuisia.kr.gov.ua.
Як завжди, кожного місяця, у Контакт – центрі 1520 відбуваються онлайн-прийоми керівників органів місцевого самоврядування: у грудні проведено 11 прийомів, на яких розглянуто 52 «виклики», з яких надано 50 фахових консультацій та створено 2 заявки з питань, які потребували більш детального вивчення.
З графіками онлайн прийомів можна ознайомитись на сайті виконкому Криворізької міської ради KR.GOV.UA та сайті електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради SPILKUISIA.KR.GOV.UA.
ДЯКУЄМО ВАМ ЗА НЕБАЙДУЖІСТЬ І ДОВІРУ.
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
10 лютого 2025